Gå til innhold

Kombi eller duovogn?


langrennspia

Anbefalte innlegg

Kva er best av kombi og duovogn? Er førstegangs, så litt usikker på kva vi skal velge. Har inngang på bakkeplan, så treng ikkje stresse med trapper, heis o.l. til dagleg. Kjem til å trille ein del på grusvegar i marka i tillegg til i byen. Etter kvart vil vi i tillegg kjøpe ein babyjogger. Kva har dåkke andre jenter kjøpt, og kva anbefaler dåkke? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

anbefale duo vogn..da bagen i duo eg bredere enn kombi vogna sin bag...siden me har små barn på vinterstid er det vilktig å ha plass til pose å unge..å ungen skal ha plass ikke ligge klisteret i bagen...så må di ha vokse plass.....anbefaler duo på det høyeste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt simo kombivogn.Har hatt det før og var veldig fornøyd. Stor plass i bagen, går kjempefint med voksipose til vinteren... så er det så kjekt og praktisk når ungen blir større for da kan du ta ut bagen...:) Min mening da..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har kombivogn fra Teutonia, og er veldig godt fornøyd med den. Begge barna har brukt den med bag til de har vært knappe 10 måneder, så det har gått helt fint i forhold til størrelsen på bagen. Den er lett å trille på vinterføre, og enkel å ta inn/ut av bil. Om du ikke allerede har bestemt deg for å kjøpe voksipose, så anbefaler jeg deg å vurdere en skinnpose. Mye hendigere enn voksiposene, og minst like varme. Lykke til med valget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nettopp kjøpt Duo kombi fra Emmaljunga... Vi er fornøyde med vårt valg...

 

Vi valgte 4 hjul da vi kommer til å gå både i ulent terreng og langs veien og i byen... Samt at vi har en hund som også skal være med å gå tur. Ser for meg at den 3-hjuling da ville blitt for "vinglete".

 

Håper vi blir fornøyde med vognvalget vårt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte også vi skulle kjøpe Teutonia kombi - en spirit s3 med mykbag siden vi bor i 4 etasje uten heis. Trinesaga: Hvilken bag snakker du om når du skriver at du brukte den til barna var 10 mnd? Lurer veldig på om mykbagen varer vinteren gjennom, eller om vi må satse på skinnpose rett i sportsdelen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg som spurte vedrørende valg av bag til Teutonia;

Jeg har vanlig bag til min vogn - ikke softbag. Den er likevel lett å bære med gode håndtak. Har brukt den litt i starten også i sprinkelsengen, begge jentene har villet ha det tett og lunt rundt seg, og da har det fungert veldig greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjøpt Quinny freestyle, men istedet for å betale masse for en hardbag,kjøpte jeg en softbag til å ha oppi. funker like bra og vel så billig.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt emmaljunga duo edge, mest pga god plass i bagen. Også virket den veldig stødig. Håper vi blir fornøyde:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Vi har Simo kombi og er kjempefornøyd. Var litt i tvil da vi kjøpte den til prinsessa vår, fordi "alle" her inne snakket om hvor liten bagen var på slike vogner og at det ble trangt om vinteren. Vi kjøpte likevel vogna og har aldri angret. Plassen var aldri noe problem og vogna er god å kjøre. Har brukt den fram til nå når prinsessa er 20 mnd og hadde nok brukt den lenger om det ikke var for at jeg har gjort den klar for gutten vår som skal komme om to mnd.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her. Vi hadde Simo Kombi med datteren vår og var kjempe fornøyd! Hun var også født på sommeren og baggen inne i var stor nok til voksi pose. Det fugerer også veldig bra når bagen blir for liten å legge voksiposen rett i vogna. Jeg har noen venner som synes Simo vognene ser for store og klumpete ut, men de er faktisk veldig praktiske. VI bruker den igjen denne gangen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har Simo duovogn. Vi brukte den til jenta vår også, og er superfornøyd med den. Veldig god og stor bag som vi kunne bruke over hele vinteren. God plass til voksiposen. Kjempegod å trille er den også. Den triller veldig lett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Har kjøpt simo kombi, har hørt mye bra om den men har ingen erfaring selv.. Virker veldig stødig og har stor bag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har kjøpt emmaljunga sports kombi da den har en stor bag og er veldig stødig og lett å kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjøpt emmaljunga edge duo... stor å god bag siden det er to deler... skal bruke den hele vintern å ser ut som vi får en stor baby på ultralyd + at alle jeg kjenner som har denne er veldig fornøyd: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...