sol og varme Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Hei, jeg har ingen venninner som er gravid så det hadde vært gøy å treffe noen som er som meg - gravid Bor selv i Grimstad men har bil så jeg kan kjøre til Arendal omegn hvis noen bor der og det blir lettere...
*Cara* Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Hei! Vi skal ha treff på Egon i Kristiansand nå førstkommende torsdag kl. 18. Hvis du har lyst og ikke synes det er for langt å kjøre hit, er du hjertelig velkommen på treff med oss! Er selv 16 uker.. Tenkte bare jeg skulle invitere deg i fall det kunne være noe for deg:)
sol og varme Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2007 Hei igjen, fikk "fri" fra gubben så jeg lurer på om jeg skal ta en tur...kunne vært artig å treffe andre gravide Er det noen påmelding eller er det bare å gi beskjed sånn som nå? Drar herfra litt før 1700 så da skulle jeg vel klare å være der til 1800, hvis ikke det er for mye trafikk...men hvis noen bestiller bord så "finner" jeg vel dere der inne? Hilsen S
*Cara* Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Veldig koselig hvis du vil komme! Påmelding i eget innlegg på treff-sidene-vest-agder, men jeg skal nok klare å huske at du vil være med:) Bestiller sikkert bare bord i mitt navn, Miriam, og da er det jo bare å spørre ved inngang.
sol og varme Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2007 Hei, forsøkte å melde meg på -men fikk det ikke til så jeg la en melding på BIM-treff siden, men tenkte jeg kunne si at jeg kommer 100%...hvis ikke noe skulle skje - men det har jeg ikke tenkt. Sees til torsdag, vil ikke skrive hilsen med navn - har dessverre et sært navn som ikke mange har så da kan jeg ikke være "anonym" i denne lille byen lenger ;
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå