Gå til innhold

Vindtett dress :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som vet hvor man får kjøpt hel vindtett dress...sånn tynn som også godt kan være vanntett.Men ikke parkdress..blir for tykk. Sett etter det på babyshop,barnas hus og babykos.De som skjønte hva slags jeg mente, sa de ikke fikk inn før til høsten :( Regntøy hadde de masse av..men det jeg trenger er en vindtett dress som ikke er i to deler,når baby"n sitter i sportsvogn og det er overskyet og blåser..dvs typisk norsk mai-juni vær ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Vi har kjøpt Reflex sin alleværsdress. Den er både vanntett (sier reklamen) og vindtett.

Den bruker snuppa nå i barnehagen og vi har ikke kjøpt regntøy (enda)ettersom den også er vanntett.

Skrevet

Vi bor i nord og kjøpte en Mikk-line vår-/høstdress til snuppa som da var under et år. Den er både vanntett, vindtett og pustende slik at ungene ikke så lett blir klamme. Nå hadde vi en usedvanlig kald sommer, så vi fikk brukt den vårdressen hele tiden. På kalde dager hadde hun fleeceklær under og de tre dagene det var litt varmt hadde hun dressen over shorts og t-shirt, for marka var fortsatt nokså fuktig selv om det var varmt i lufta. Så min erfaring er at slike dresser er supre når de skal krype mye på marka. Vi hadde også vanntette sokker på beina hennes, så hun slapp å slepe på støvler. I år har vi bestilt en bedre sommer, og snuppa går mer, så da slipper hun kanskje å ha dress på hele sommeren :)

Du kan google mikkline så finner du sikkert forhandlere, enten på nett eller der du bor.

Skrevet

Karosnuppa har også en MikkLine-dress som vi har arvet, den er kjempefin!!

Min lille niese på 1 år har Reflex vår/høstdress og jeg vet at de er fornøyde med den :)

Skrevet

Du kan forresten prøve Bogerud Tekstil, der finnes det bra utvalg av dresser. Ikke så dyre heller :)

Skrevet

Tusen takk for hjelpen! Var innom Bogerud tekstil nå, der hadde de en kjempefin en, men desverre bare i str74. Han er en stor gutt på 8 mnd så trengte str 80. På en bitteliten barneklærbutikk i nærheten, hadde de Reima og Mikk-line. Endte opp med den siste,ser kjempefin ut og fikk testet den i regnværet nå :) Den var også litt billigere enn Reima. Så...takk igjen.

Skrevet

Hei ;-)

Skal innom Bogerud Tekstil i kveld eller i mårra, men hva heter den bittelille barneklær butikken? Husker ikke hvor i landet du befinner deg så det er kanskje bortkastet å spørre ;-))))

Plutselig fikk jeg også behov for dress og jeg har jo NULL erfaring med sånnt ;-)

Skrevet

Hei!

Den heter Estelle og er på Rykkinn senteret i Bærum. De dressene som var på Bogerud var også kjempefine.Men ikke riktig str for oss.Koster 399,-

Skrevet

Takk takk, kjekt å vite hvor langt jeg må for å finne ;-)))

Skrevet

Bare hyggelig. Fikk testet den Mikk-line dressen idag i øspøsregnvær.Han var tørr og passe varm, ikke klam og storfornøyd der han satt å dinglet i trehjulsykkelen sin- en sånn med sikkerhetsseler,støtte rundt hele han og stang bak som kan svinge hjulene. Kjempepopulært! Hehe..men han var litt søt da...regndråpene trommet på hetten hans og han tittet opp og virret rundt med lille hodet sitt for å finne ut av hvor den lyden kom fra :)

Skrevet

Hva med "TOFFELITEN.NO". Der finnes en dress som ser fin ut! Heter parkdress. Vi kjøpte en vindtett reimadress til lillegutt. Ikke en slik stiv en, men den er litt gammeldags -god og myk....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...