Gå til innhold

Oslo-treff!!!!!! :o) Kom igjen jenter!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har lyst til treff i Frognerparken en dag det er litt bedre vær enn nå? Helst sol da!! :o)

Litt vanskelig å sette av en dag, siden det er meldt regn dagene som kommer.... men vi får følge m på værvarselet og ta det litt på sparket?? Avtale dagen i forveien kanskje?

Hvem blir med??? Cåm an a!!!!! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt-dytt

 

Vi er selvsagt med *;)

Skrevet

Vi kommer til Oslo fredag neste uke, og vil gjerne være med.

Er opptatt på lørdag, men bortsett fra det har vi lite planer. '

 

Er det bare alenemødre, eller er det et generelt treff?

Var på ung-mor-treff før jeg flyttet fra byen nemmelig, og hadde vært hyggelig og møtt noen av de igjen:)

Skrevet

Koselig :o)

Er vel egentlig et alenemammatreff... koselig å bli bedre kjent m andre i samme situasjon...

Men hvis du legger ut et innlegg om treff på ungmor er det sikkert mange som vil der også!

men koselig om du blir m på begge deler da! =)

Skrevet

Hei

Er det bare for dere som bor i Oslo eller er det for 'alle' liksom? Jeg bor i Holmestrand, men er egentlig ofte i Oslo... :)

 

Skrevet

klart det er for alle! koselig om du blir med!!

Skrevet

Ja, kanskje jeg gjør det da :)

 

Skrevet

jeg er med om jeg har tid.

løper ut og inn av ofentlige kontorer som vanlig

men kansje jeg får tid denne gangen ;-)

Skrevet

Vi er med! Er jo helt nye i Oslo vi, så det hadde vært hyggelig å treffe andre.

Er meget klar for å slaffe i parken :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...