Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Noen som har lyst til treff i Frognerparken en dag det er litt bedre vær enn nå? Helst sol da!! ) Litt vanskelig å sette av en dag, siden det er meldt regn dagene som kommer.... men vi får følge m på værvarselet og ta det litt på sparket?? Avtale dagen i forveien kanskje? Hvem blir med??? Cåm an a!!!!! )
FrøkenSprøken Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Vi kommer til Oslo fredag neste uke, og vil gjerne være med. Er opptatt på lørdag, men bortsett fra det har vi lite planer. ' Er det bare alenemødre, eller er det et generelt treff? Var på ung-mor-treff før jeg flyttet fra byen nemmelig, og hadde vært hyggelig og møtt noen av de igjen:)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2007 Koselig ) Er vel egentlig et alenemammatreff... koselig å bli bedre kjent m andre i samme situasjon... Men hvis du legger ut et innlegg om treff på ungmor er det sikkert mange som vil der også! men koselig om du blir m på begge deler da! =)
Lillem0ra Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 Hei Er det bare for dere som bor i Oslo eller er det for 'alle' liksom? Jeg bor i Holmestrand, men er egentlig ofte i Oslo...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. mai 2007 klart det er for alle! koselig om du blir med!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. mai 2007 #9 Skrevet 29. mai 2007 jeg er med om jeg har tid. løper ut og inn av ofentlige kontorer som vanlig men kansje jeg får tid denne gangen ;-)
Hidjey Skrevet 30. mai 2007 #10 Skrevet 30. mai 2007 Vi er med! Er jo helt nye i Oslo vi, så det hadde vært hyggelig å treffe andre. Er meget klar for å slaffe i parken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå