Adriansmor med tulla Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Var til kontroll hos jm idag og vi hørte både sparking og hjerteslag i magen=) kan senke skuldrene yttligere noen hakk idag ja=))
hege31 desember baby.har født. Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 så gøy. gleder meg til jeg skal til legen i morgen. da får jeg nok høre hjerteslag. var på innvendig ultralyd i uke 9, og da så vi hjertet slå og den lille sprelle.er nå 12+1. vi har termin nesten likt vi. jeg har 11 des, foreløpig.
Adriansmor med tulla Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2007 får håpe du åsså hører det da=) fantastisk følelse.. jordmora måtte lete litt for å finne den for han sprellet å sparket så mye=)
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Åh så deilig da! Nå kan du bare slappe av og kose deg. Gjør det litt lettere når du vet at alt er bra med den lille krabaten nå som du har passert 12 uker... Jeg skal til UL i morgen og gleder meg utrolig til å se at det er liv inni der. Har hatt så lite symtomer i det siste, at jeg behøver en liten bekreftelse på at alt er som det skal:)
Adriansmor med tulla Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2007 Ja det var utrolig arti å høre at det faktisk er liv der inne=) krysser fingrer og tær for at alt er bra på ul imorra=)) du må skrive inn når du har vært der da.. lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå