drømme* Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 :-) Rart hvor fort tiden egentlig går når man endelig er blitt gravid.. Idag har jeg vært på omvisning på føden . Håper på en 'normal' fødsel denne gangen. Ha en fin uke :-)
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Hei, og velkommen inn hit til oss
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Velkommen hit og lykke til med siste innspurt, det går raskare enn du trur!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå