Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet jo at graviditet ikke skal ha noe å si ved et eventuelt jobbintervju, men kan vanskelig se for meg at de ansetter en som begynner høsten med permisjon.... er det teit å søke ny jobb?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i grunn så er det vel det!! Iallefall hvis du sier opp den du har :)

Søk i løpet av permisjonen istedet du - lettere da trur jeg, men for all del - søke kan jo ingen nekte deg å gjøre (heldigvis)

Skrevet

Jeg søker på jobber selv om jeg skal ut i permisjon i august.

Det er bare å søke. Om du er den mest kvalifiserte til jobben vil de heller ha en vikar for deg når du er i fødselspermisjon enn å annsette den nest beste!!

Selv er jeg lærer og fikk beskjed etter intervju at den som sto forran meg på lista hadde flere studiepoeng i fagene de hadde behov for, så hadde det ikke vært for det ville jeg fått jobben. De sa jeg måtte fortsette å titte etter stillinger hos dem!

Skolene lyser ikke ut stillinger så ofte, så jeg regner ikke med at jeg får søkt på noen ny jobb før til høsten. De stillingene er gjerne ledige fra etter jul og selv om jeg ikke kan starte å jobbe 1.januar så kommer jeg til å søke. De får bare søke etter noen til et vikariat til jeg kan starte å jobbe :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...