Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Det er ikke farlig for meg å være i aktivitet ? fly rundt hjemme og vaske og kose meg!?
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Neida,aktivitet er sunt det:) Men hadde jeg vært deg så hadde jeg ungått å puste inn for mye av de gassene som vaskemidlene har. Vet ikke om det er farlig eller ei,men jeg har ungått alle sprayene og sånt. Så det er mannen min som fikser de tinga:) Og ikke løft for mye tungt.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2007 hadde du stikk i magen på en måte? under første trim.. ? ? og, når hørte du <3 banke første gangen ?? =)
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Hadde stikk og strekking. Det er livmora som utvider seg og flytter på seg. Jeg hørte hjertelyden i uke 14. Legen ville ikke sjekke før.. Hehe.. Ho hadde litt problemer med å finne den først,men tilslutt så fant ho hjertelyden:) Den ligger naturlig nok langt nede i begynnelsen. Og så spørs det hvilken vei babyen ligger. Men etterhvert som babyen blir større så hører man den uansett åssen babyen ligger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå