Gå til innhold

tror babyen min spiser meg opp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så ufattelig tappet for energi! Jeg er jo bare 12+4, så det kan jo hende det bedrer seg. Men i går fikk jeg en sterk følelse av at dette kommer til å vedvare. Har ingenting å gå på akkurat nå, prøver å spise sunn, energirik mat, men det er akkurat som om det blir forbrent på et blunk. Jeg har ikke lagt på meg eller gått ned i vekt, men jeg er blitt helt mager i ansiktet og tynnere over lår og rumpe. Svigerinna mi sa i går at hun er sikker på at det er en gutt i magen, for når hun var gravid med gutt, ble hun også "spist opp".

Jaja, trengte bare å få det ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia!!

Jeg hadde det sånn:=)

Men det gikk over da jeg var 4 mnd og en halv uke... Jeg spydde også mye, eller var konstant kvalm...

Og det er en gutt i magen min:)

Lykke til, det gir seg nok:)

Skrevet

Jeg hadde det også sånn frem til uke 18. Jeg er fremdeles sliten, men på langt nær slik jeg tidligere.

Det er en jente i magen min:)

Skrevet

Jeg hadde det også sånn, det er helt forferdelig når det står på! Det eneste jeg kan trøste med er at det bruker å gå over... Nå er jeg i toppform (er i uke 25). Hold ut, så kommer det nok bedre tider:)

Skrevet

Det går nok over! Jeg var helt gåen første tre fire månedene, trøtt og slapp og sov hele tiden. Nå er jeg våken og opplagt!

Skrevet

hihi...ja,det går over til en viss grad:-P den beste perioden i et svangerskap er i 2.trimester, men så blir det tungt igjen. Er i min 28 uke,og den gode tiden er definitivt over. Nå begynner det bli tungt, og magen har flyttet seg "oppover" på en måte. Innimellom tungt å puste...mulig dette begynner veldig tidlig på meg da men! Kan godt hende du mangler jern da. Sjekket blodprosent, og tar du vitaminer??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...