Prinsesse 22.07.07 Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Har begynt å vaske rundt jeg nå. Føler at det må være rent og fint hjemme til lille baby kommer hjem. Skal nok ikke vaske hele huset men det mest tror jeg . Bad og soverom og kjøkken er jo kjekt å ta. Flere som føler for å vaske litt?
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Jeg også får sånn plutselig behov for å vaske og rydde men da er jeg helt utlslitt etterpå, så jeg prøver å begrense meg litt...
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Gleder meg vilt til muntlig eksamen er over på torsdag, da skal det bli så fint og rent hjemme at!! Men bekkenløsning og kynnere gjør at man nok må ta litt om gangen med mange hvilestunder innimellom:)
jentebabymom Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 vaskedilla selv jeg.vasker annen hver dag, fordi da har jeg lyst.åsså lukter det så godt m vaskemiddel
mor til snart 3:o) FØDEKLAR:) Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 samme her godt å få vasket litt, har vasket rundt toalettet og badet eller rettere sagt har søsteren min gjort det meste:) jeg har vært sykemeldt siden 7 februar pga bekkenløsning så jeg får ikke gjort så mye:(
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 Så heldige dere er som orker å vaske. Når jeg kommer jeg hjem fra jobben så orker jeg seriøst INGENTING kanskje jeg lager middag på en god dag. Sånn har jeg hatt det i 1/2 nå... ser helt j.. ut her for mannen min kommer sent hjem fra jobb og er begrenset hva han rekker.
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #7 Skrevet 29. mai 2007 Eg FØLER for å vaske, men fint lite blir jo gjort då... Men skal vaske ned badet og soverommet før chiquitin kjem er i alle fall planen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå