Gå til innhold

-4 dager


charm

Anbefalte innlegg

Da er det gått 4dager over termin. Hadde rier i helga som ga seg:(

Vært hos jordmor idag og vi ble enige om at jeg skal ringe sykehuset imorgen for unersøkelse.. Anbefalte meg og å be om at dem satte nåler. Hun regna med at ting ville skje i løpet av uka,men har selv mista troen på det..

Spent på morgen dagen og hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei charm.

 

Vi har termin samtidig. Skal ringe jm i morgen for ny kontrolltime jeg da, for vi trodde det skulle skjedd noe den siste uken. Men den gang ei. Blir spennende å se. Kan du ikke oppdatere meg om hva som skjer i morgen? Er litt spent vet du :o) Håper ikke jeg må gå så lenge at de må sette meg i gang på sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei begge to.Eg hadde termin samtidig med dere,-4 dager her og...Var hos jordmor i dag.Ho bestillte time til meg neste mandag 4 juni på sykehuset,om babyen ikkje va komt til då.Skulle ta baggen med meg så det hørtes ut so dei ville evt.setta da i gang etter vurderingen.Satser på babyen kjem før:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er -11 dager i dag. Skal til sykehuset i morgen. Satser på at de setter det hele ignag i morgen eller på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.Vi endte på sykehuset igår vi. I den troen at nå kom prinsessa vår:) Men neida. Ingen baby ville komme. De ville heller ikke sette igang noe enda. Vi måtte bare vente å se...

De målte henne og de kunne se at det var ei sunn og frisk jente:) God og rund baby mage. Hun lå å smatta på leppene sine og vinka til mammaen og pappaen sin:) Håper hun kommer snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 24..

håper ikke jeg må gå så fryktelig mye lengre nå! Har det ikke fælt på noen måte, men en går liksom å venter.. Så nurket er hjertlig velkommen NÅ!! ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...