Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det kommer til forskjellig tid hver måned, jeg...

 

Det er bidragsforskudd. Har pleid å få det rundt den 28.hver måned, men i april og mai kom det rundt den 5. :/

 

Vet det står at det skal være inne innen den 10.hver måned, men det er litt rart at det skifter sånn da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg får aldri bidragsforskuddet før i begynnelsen av mnd. Rundt 4-6 hver mnd..

Skrevet

jeg har bestandig fått det 5.. men maibidraget ramla inn 24 april.. og junibidraget kom nå den 24...

sinnsykt irriterende når man ikke sjekker kontoen og tror man har mer penger enn det man har...

 

fikk vel et brev om det i januar tror jeg. at når bidragsyteren betaler inn før tiden, så betaler de ut med en gang ellerno..

Skrevet

Han blir trukket i ettertid, det har vært så mye rot med han..

Skrevet

Åja.. hmm.. nei har iallefall ingen god forklaring..

trodde jeg hadde fått barnetrygd jeg, men var nok bidraget gitt..

Skrevet

bidraget her kommer aldri før den 4-5 så regner ikke med og få det før da!

Skrevet

Nei har ikke fått det ennå, kommer til så forskjellige tider etter at far ble pålagt å betale 200kr i mnd. Husker ikke sist jeg fikk engang, tror det var 26 april eller noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...