Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei er ute:) gratulerer alle sammen:) jeg har termin 3 juli:) så begynner å nærme seg no:) babyen min ligger med hodet ned men usikker på om hodet har festet seg siden forige kontroll... er det noen som vet om vi kan merke når det skjer??? tvi tvi til dere alle, krysser fingrene for at jeg får henne litt før:) har et barn som er litt større enn normalen og jeg oxo er litt større enn normalen:) er det noen som vet om det har noe å si for at fødselen kan skje før????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...