Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Kjæresten min og jeg møtte hverandre for første gang for 1,5 mnd siden..Det utviklet seg følelser, og vi er nå kjærester. Han har bursdag til helga..Hvor mye skal jeg legge i gave mon tro?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Åh.. det der er dritvanskelig... Kjæresten min hadde første bursdag 15 dager etter vi offisielt ble sammen, tror jeg brukte ca 250-350 kr på den gaven. Var vel forøvrig kortet jeg la sjela mi mest i. Selve gaven ble jo litt gjetning siden jeg ikke kjente han så godt enda.
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Like mye som du ville ha brukt på en venn. Siden dere ikke har kjent hverandre så lenge blir det litt rart å bruke masse penger på han. Men kan ikke være noen kjip gave heller. Er enig med anonym over meg. Syns 250-350 høres greit ut.
SallyAnn Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Jeg ville kanskje ha spandert en god middag på restaurant eller noe annet dere kan gjøre sammen. Da blir det liksom ikke en "ting" men en opplevelse, som dere kanskje kan minnes senere med glede! :-)
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Hehe - jeg strikket genser til min jeg, var i omtrent samme situasjon som deg...
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Jeg er enig med SallyAnn her. En romantisk middag på en bra restaurant eller billetter til en konsert han kanskje vil like er den beste gaven her, synes heg. Jeg ville ha unngått noe veldig personlig eller dyrt, men ta det litt rolig sånn nå i begynnelsen. Håper du finner på noe du og han blir happy med. Lykke til med det nye forholdet deres!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå