Småbarnsmor med frysespire Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Jeg har en del kynnere og er derfor helt sykemeldt nå. Er i uke 35 og har ikke så lang tid igjen:D Men altså. I dag når jeg var ferdig i dusjen, så var magen steinhard og jeg ble helt svimmel og dårlig og fikk kjempe mensevondt!! Har hatt noe lignende for noen dager siden, men da gikk det over etter et minutt eller noe sånt. I dag måtte jeg til slutt gå så sakte jeg klarte inn for å legge meg på sofaen, og der lå jeg i 5-6 minutter, mens mensesmertene murret i vei!! Nå er jeg i fin form igjen, men gruer meg til neste gang jeg skal dusje. Føler meg aldri helt vell etter dusjinga. Alltid noen kynnere og litt svimmelhet etterpå, men det i dag tok virkelig kaka!! Andre som har det sånn?
Kaosmamma' n Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Du kan jo ha hatt ett såkalt blodtrykksfall, det hadde ofte jeg de siste ukene. Måtte passe på å ikke gjøre for mange brå bevegelser, reise meg fort opp osv. Pass på at du ikke bruker for varmt vann i dusjen, kan jo også gjøre at man blir svimmel/uvel. Ellers er du jo kommet så langt nå at det er jo ikke umulig at du nærmer deg fødsel. det er jo endel som føder i fra uke 35. Er du i tvil om hva som skjer ta kontakt med jordmor/lege evt. sykehuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå