Gå til innhold

Brystene lekker, er det....

Anbefalte innlegg

Skrevet

et tegn på at noe snart skjer????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jamen jeg lurt på de siste dagene også... Har masse andre "tegn" i tillegg...men så føles det nesten ut som jeg har melkespreng og det renner... Noen som vet???

Skrevet

mine bryster leker, er bare i uke 31, så håper ikke noe er på gang.

men har høyrt at det er normalt.. kan skje etter dusj, viss ein løfter armer eller babyen er veldig aktiv :)

Skrevet

hehe, mine har lekket siden uke 24, og det har ikke skjedd noe mer hos meg ihvertfall.;) Tror du kan ta det helt med ro, bare kroppen som forbereder seg.

Skrevet

Jeg hadde lekasje i brystene for noen uker siden, men det har gitt seg nå. Tror det var mellom uke 34 og 37, masse lekasje, spesielt på natten. Det er desverre ikke noe tegn på at noe er igang.

Skrevet

I første svangerskap lekket jeg fra uke 20. (Fødte på termin) Har også lekket lenge denne gangen. Jeg hadde masse melk første gangen og den ordentlige melken kom veldig kjapt etter fødsel, innen første døgnet. Kanskje det betyr at man får mer melk...? Jordmor hadde en teori om det, så hun mente jeg var heldig. Kan jo satse på det... :)

Skrevet

jeg lakk de første dråpene allerede i uke 13 jeg...

jeg lekker ikke ellers da, men er nødt til å tømme brystene pga melkespreng en gang om dagen. (dette for å unngå brystbetennelse osv) Er visst sånn at damene i vår familie kan ha god produksjon..

satser på at det betyr at baby får nok mat når hun kommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...