Gå til innhold

Idag blir jeg TANTE!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig kom søstra mi i mål!! 13 dager overtid!! Nå er hu på føden, hennes første er det også! Gleder meg sånn til at jeg er ferdig har mange uker igjen,men vi har så mye å glede oss til når nurka våres kommer!!

 

Måtte bare tenteskryte litt hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så mye! er h*n kommet enda eller? jente eller gutt? =)

Skrevet

Så herlig! Jeg blir tante 2 ganger til høsten jeg + at jeg blir mamma igjen selv. Gleder meg masse!! :)

Skrevet

Har ikke blitt tante enda!! Stakars lillesøster ble sendt hjem for 3 gang hadde ikke plass til henne på føden i tønsberg.Hun er tilbake der nå.Så nå blir hun vell ikke sendt hjem en gang til får vi håpe:)

 

Vi tror det blir en gutt!

Gjest Tutta, med baby nr to i magen!
Skrevet

Er den lille tanteungen snart ute el? Jeg blir også tante til høsten! Vi har termin nesten helt likt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...