Gå til innhold

BILDER BILDER BILDER =) =) =)

Puppeguri m/ 2 små dramaqueens

Anbefalte innlegg

Skrevet

hihi. har naa ryddet opp i bildene, og lagt ut nye magebilder.. ;)

Isteden for aa ha mange av en uke, har jeg naa lagt ut ett bilde for hver uke.. :)

Noen som vil se ........... ? =) =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må gjør sånn at me kan bare trykka på nicket å isje bla igjennom våre album :)

Skrevet

eg har d...?

Skrevet

Proev naa;)

Skrevet

nei, e ingen bilder på nicket ditt nå, før va d jo ett bilde av dg når me trykkte på nicket, men ingenting nå..

Skrevet

ja du har det - fin mage :)

Skrevet

kom nå :)

Skrevet

Takk takk:)

Skrevet

store mage du hadde fått :) min har nesten isje vokst i d heila tatt, komme nok i slutten av neste mnd, men d e jo litt kjekt når folk isje tror mg når eg seie eg e gravid :) hehe..

Skrevet

haha sproett da:) e jo ofta saann at andregangsfoedande faar stor mage.. og tiligare mage.. :) An komme nok om kje saa lenge ja;)

Kjenne du masse liv da? =)

Skrevet

ja d trodde eg å, hvertfall når d e gutt denne gangen, men neida.. men eg tenke bare på den positive måten nå eg, at d e en bitte liten onge på 3kg å isje 4kg så komme ut :-D haha.. her e d nok av liv stort sett heile dagen, isje så mye soving på han akkurat..

dokk trenge vel isje en stasjonsvogn når babyen blir født? hehe.. bare sei ifra..hihi..

Skrevet

hehe.. ja var celina store da? :) Hehe.. kjekt med masse liv! E det her og.... sove jo nesten aldri:P

Joooo me trenge stasjonsvogn.... =) har faktisk snakka ein del om det..

Skrevet

celina va 3264gr å 50cm, bitteliten syns eg ;o) hehe.. me har tenkt å selga våres audi for 60-65000, vil ha den fort vekk :) har fått lån på en aen bil me vil ha ;)

Skrevet

Ka modell det e .. ? Fortell litt om bilen:)

Ja hu va jo liten, men ganske saa passelige og :) daa kan d henda gutten blir nokenlunde like daa:)

Skrevet

d e en audi 96 modell, familiebil å isje rånebil :-D haha.. bilen e goe å kjøra å sitta i, celina trives veldig godt i den ;) dr e klimaannlegg i den, mn anbefales isje å bruka den så mye for då drikke bilen mer besin, men når d e ekstreme varme ute så e d godt å ha den på :) bra bagasjerom, viss du vett koss du stable inn :-D hehe.. elr så e bilen eu godkjent å e i veldi go stand.. ja d va alt d eg konne om bil :-D hehehe.. mn dokk må for all del komma å ta en titt på den, kan få prøve kjøre den å :) eg tror kalli har såde i den før, d e eg nesten 100% sikker på;)

Skrevet

Eg faar naa hoerra med gubben:P Gir beskjed eg viss me vil ta ein kikk;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...