Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 hihi. har naa ryddet opp i bildene, og lagt ut nye magebilder.. Isteden for aa ha mange av en uke, har jeg naa lagt ut ett bilde for hver uke.. Noen som vil se ........... ? =) =)
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 du må gjør sånn at me kan bare trykka på nicket å isje bla igjennom våre album
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 nei, e ingen bilder på nicket ditt nå, før va d jo ett bilde av dg når me trykkte på nicket, men ingenting nå..
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 29. mai 2007 #9 Skrevet 29. mai 2007 store mage du hadde fått min har nesten isje vokst i d heila tatt, komme nok i slutten av neste mnd, men d e jo litt kjekt når folk isje tror mg når eg seie eg e gravid hehe..
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 29. mai 2007 haha sproett da:) e jo ofta saann at andregangsfoedande faar stor mage.. og tiligare mage.. An komme nok om kje saa lenge ja;) Kjenne du masse liv da? =)
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 29. mai 2007 #11 Skrevet 29. mai 2007 ja d trodde eg å, hvertfall når d e gutt denne gangen, men neida.. men eg tenke bare på den positive måten nå eg, at d e en bitte liten onge på 3kg å isje 4kg så komme ut :-D haha.. her e d nok av liv stort sett heile dagen, isje så mye soving på han akkurat.. dokk trenge vel isje en stasjonsvogn når babyen blir født? hehe.. bare sei ifra..hihi..
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #12 Skrevet 29. mai 2007 hehe.. ja var celina store da? Hehe.. kjekt med masse liv! E det her og.... sove jo nesten aldri:P Joooo me trenge stasjonsvogn.... =) har faktisk snakka ein del om det..
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 29. mai 2007 #13 Skrevet 29. mai 2007 celina va 3264gr å 50cm, bitteliten syns eg ;o) hehe.. me har tenkt å selga våres audi for 60-65000, vil ha den fort vekk har fått lån på en aen bil me vil ha
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #14 Skrevet 29. mai 2007 Ka modell det e .. ? Fortell litt om bilen:) Ja hu va jo liten, men ganske saa passelige og daa kan d henda gutten blir nokenlunde like daa:)
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 29. mai 2007 #15 Skrevet 29. mai 2007 d e en audi 96 modell, familiebil å isje rånebil :-D haha.. bilen e goe å kjøra å sitta i, celina trives veldig godt i den dr e klimaannlegg i den, mn anbefales isje å bruka den så mye for då drikke bilen mer besin, men når d e ekstreme varme ute så e d godt å ha den på bra bagasjerom, viss du vett koss du stable inn :-D hehe.. elr så e bilen eu godkjent å e i veldi go stand.. ja d va alt d eg konne om bil :-D hehehe.. mn dokk må for all del komma å ta en titt på den, kan få prøve kjøre den å eg tror kalli har såde i den før, d e eg nesten 100% sikker på
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #16 Skrevet 29. mai 2007 Eg faar naa hoerra med gubben:P Gir beskjed eg viss me vil ta ein kikk;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå