Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Går rundt med en ekkel følelse av at lillegutt ikke har det så godt inni der.. Har ikke noe å basere det på da.. Bare en følelse.. Blir litt trist da.. Men vil ikke være trist,for det kjenner han jo. Han sparker anderledes enn før,og humøret mitt har forandra seg den siste tiden. Er myyyyyye mer hormonell og trist. Merkelig. Tror jeg skal spørre om jeg kan få en ekstra ul i morra når jeg skal på sykehuset(skal til jm).
Poteto Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 eg syns du skal be om en ul.. mødre som er redd for at noe er gale, SKAL bli sjekket.. så det syns eg du skal gjøre.
LoveInMyTummy Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Hvor langt har du kommet? Bevegelsene endrer seg etterhvert som babyen blir større. Sparkene blir ikke like harde, som tidligere. Du får helt sikkert ctg som registrerer hjerterytmen og evt. ul på sykehuset hvis du ønsker det:)
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 JA du MÅ be om ekstra oppfølging og kreve at de hører på deg. Instinkter er ikke til å kimse av. Stå på ditt! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå