Gå til innhold

ALT er BRA med den lille=)=)


Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos jordmor i dag og alt er bare bra med den lille=) hun mente at grunnen til at barnet ikke har sparket så mye måtte være fordi han hadde snudd seg..

max lettet ja!!

 

takk til alle som har gitt meg råd disse dagene som har vært=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

 

Så bra at alt står godt til, det er gost å få det bekreftet innimellom.

 

Lykke til med svangerskapet!

Skrevet

så bra;) ingenting er bedre enn det;)

lykke til videre;) håper den lille slutter å skremme deg mer da! min har haldivis begynt å sparke igjen;) hehe

 

 

Skrevet

takk for det=) lykke til videre dere også=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...