Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 I dag er jeg leeeeei!!! Er 35 uker, alt har vært bra til nå..... men nå...... Det er varmt, jeg har "strekke-smerter" i magen,føles som om huden skal revne, lyst å gå tur men kan ikke pga bekkenvondt, Lyst å hyle høyt,men vet ikke hvorfor, og føler meg bare dum da, Leeeenge å vente til terminen, lyst å dra på shopping,men bor på "bøgda", og er egentlig blakk, lyst å vaske og rydde og ordne,men gidder ikke!, lyst å treffe venner, men det passer dårlig idag, har lyst å føde nå å bli ferdig med det!!!!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 ps: aaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://sylysten.blogspot.com/ Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Det var godt du sa det, så slapp jeg:o)))))
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 huff.. ingen bra dag her heller!! Ja du har lov til å klage!!! sender en goood klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå