mamma og Mille HØYGRAVID Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Hva slags vognpose bør man kjøpe med termin 6 sept. altså ikke så langt unna vinteren. Noen som har peiling?
Gjest Tutta, med baby nr to i magen! Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Anbefaler voksi-pose jeg ihvertfall!!!
KristineH79 Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Hør m babybutikk jg ble anbefalt soveposelignende som jg ik husker navn på. har et barn i bhg som har sånn og der er d 5 punkts sele åpninger for sportsvogn når barnet blir større, romslig god og varm. trur nok jg vil ha en sånn...
Smellt P. Tjukka Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Jeg brukte saueskinnspose til min første som er født i sept. Babyen holdt en god tempratur , ikke for varm og ikke kald hele vinteren ! Voksiposen kan fort bli veldig varm . Nå har jeg en Odenwalder pose i bhg. for større barn ! Fornøyd med den også ! Men altså jeg ville valgt saueskinn igjen ;-)
jente og gutt Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Jeg har voksi og er kjempefornøyd. Babyen kom i slutten av oktober og den var super hele vinteren.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 Kjøper du voksipose har du ikke bare vinterpose i år, men i flere år fremover. Supert hvis ungen skal gå i barnehage der ungen sover ute.
nr3 i september Skrevet 29. mai 2007 #7 Skrevet 29. mai 2007 Jeg har hatt voksipose, dunpose med lammeskinn og har vært kjempe fornøyd =) Har til snuppen i magen kjøpt lammeskinnspose på salg til 600 kroner og lammeskinn til å ha i leandervuggen jeg har kjøpt. Skal også prøve meg på å sy noen vognposer selv, har kjøpt meg symaskin, så nå mangler jeg bare stoff og slikt. Vil i alle fall si at jeg anbefaler voksiposen VELDIG,har elsket den posen og er den jeg har vært mest fornøyd med!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå