Gå til innhold

Ufff... alt er såååå trist :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 17 uker og har ikke noe å klage på, men jeg er så deppa i dag. Jeg har aldri vært det før, egentlig er jeg en sosial jente og med veldig godt humør men alle ser at det er noe som skjer. Tror at minst 20 stk har vært innom på kontoret mitt og spurt hva det er og om de kan gjøre noe. Når de er så snille så blir jeg enda mer trist.

HVA ER DET SOM SKJER????

I tilleg til min triste dagen så var jeg på do i sted og der var det to blod dråper. Jeg vet at jeg blør litt fra livmorhalsen, men i følget legen på sykehuset skulle alt være bra.

Dette er skremmende faktisk jeg kjenner meg ikke igjen :((((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kalles hormoner dette tiger-baby :)

du får bare la de fare litt med deg - trenger du gråte så gråt litt du

Skrevet

jepp- har hatt et par sånne dager sjøl. Det er nok hormonene som klikker litt hos deg. Jeg har selv harr dårlig samvitighet for at jeg har vært deppa noen dager, i steden for å være lykkelig og taknemmelig for denne lille bebyen jeg har ønsker meg såå lenge, men vi kan ikke styre de helsikes hormonene.

Bare hold ut , så skal du se at i morgen er du den gamle deg igjen = )

Hold ut

Klem = )

Skrevet

Hormoner, ja! Det er bare å vende seg til. Men slutter meg til "nikoline med beby i magen =D" - i morgen er du den gamle deg igjen!

Skrevet

Ja det er nok hormoner som tuller med meg i dag. Tror egentlig jeg har lyst å dra hjem tidlig i dag og bare legge meg og sove vekk hele dagen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...