Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 hei, jeg har ikke kjøpt vogn enda, har termin i midten av juli. begynner vel å føle litt på at jeg burde ordne dette snart. andre som ikke har ordnet med vogn? har liksom ikke peiling, hva er forskjell på duo og kombi? noen med erfaring å kjøpe brukt? denne kombi grizzly vogna som reflex annonserer med her inne, noen som har erfaring med den? jeg er litt fattig da, student og alene, og ønsker i utgagnspunktet ikke å bruke mer enn 2000 på vogn... noen tips? syns de som selges på finn.no er så dyre, de sleger jo brukte vogner til 3000-4000kroner-men det er gjerne så dyrt med vogn?
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Forskjellen på duo og kombi: På kombivognene har man en løs bag man tar bort når man skal bruke sittedelen. På duoen tar man bort sittedelen og monterer på en egen liggedel når det er behov for det. Fordelen med duoen er at liggedelen er kraftigere,mens kombivogna er lettere å håndtere(fant det i gravid-bladet) Vi kjøpte fjoråretsmodell av simo kombi'en til 4000,så du burde jo få tak på noe som er litt billigere enn det.. Spørs jo om du er kresen på farge og modell da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå