Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Har alltid trodd at mamma skulle ta av (noe ho også gjorde) men ikke pappa siden han hele tiden var så rolig.. Men gud som han tok av etter lillegutt kom! Han er nesten verre enn mamma! Svigers er ikke fullt så ivrig, men det er sikkert pga det er 3. barnebarnet! =)
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Bestemor og bestefar på farssiden, er helt klart de tydeligste og "beste" besteforeldrene for mine tre barn. Mormor og bestefar (mine foreldre) er egentlig ikke så veldig engasjert. Synd, men slik er det.
mammaentiltrulte Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 her har ikke tulla noen bestefedre. pappaen til sambo er død og pappaen min bor i nordnorge og vi har ikke noe kontakt med han. men bestemødrene er vedlig ivrig. da spesielt mormor. er første barnebarn på begge sider.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Mamma og pappa er helt klart de ivrigste, og det merkes på det at datra mi stadig snakker om å reise dit (vi bor en god reise unna), og hun vil alltid snakke med dem, i alle fall faren, på telefon om de ringer. Det er mye mindre "tull" med dem og, om vi feks avtaler at de skal kjøpe noe til jenta, så gjør de det eller overfører penger med en gang og sier at nå kjøper dere akkurat den tingen fra oss, mens svigers bare skal sponse, og ikke det engang, er så mye fram og tilbake når vi skal avtale sånt, at jeg gidder ikke å forvente noe fra den kanten. Greit nok, de sender små gaver av og til, men da må svigers alltid poengtere for et godt kjøp det var, fordi det var salg og så så mange prosent avslag, og da må man jo bare kjøpe, blablabla.. Datra mi er barnebarn nr 12 for foreldrene mine, mens hun er nr 1 for svigers, så akkurat Det trenger ikke å ha noe som helst å si nei. Her er det nok mest personlighet ute og går, tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Har ingen ivrige, men avmålte. Som min far sier og som de andre viser i praksis; Vi har gjort vår jobb! Jobb.. ? Burde ikke barnebarn være en berikelse? En glede? Inspirasjon? Jeg skulle gitt så mye for et lite glimt av begeistring, isteden for påtatt ovenbærenhet når de møter datteren min. Vi kan leve med det, man vender seg til alt. Det kjennes bare ekstra trist når man ser hvordan andre kan ha det.. Misunner dere men unner dere også av hele mitt hjerte!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 * Gjordt vår jobb.. Med det mener de at de har oppdratt barn, nå er det tid til å dyrke seg selv, reiser etc. Besteforeldre generasjonen er blitt slik hos mange nå.
Sinah Skrevet 29. mai 2007 #7 Skrevet 29. mai 2007 Skikkelig hyggelig å høre for de voksne barna, da! Jeg synes det er en gave å få oppdra barn, jeg. Selvfølgelig er det slitsomt også, men de er jo våre små solstråler :0)
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 De mest ivrigste besteforeldrene er mine foreldre. Mina er dems første barnabarn.. Samboeren min har en datter fra før og de tok henne i mot med åpne armer. De har vist mye interesse for henne også.. Faren til sambo synes jeg ikke er så interessert.. Han jobber mye og er ute reiser endel
fleXibel Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Ingen er spesielt ivrige... Er vi på besøk så er det kos og lek.. men ikke mer utover det.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 definitivt mammaen min.De på farsiden bryr seg katta..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #11 Skrevet 8. juni 2007 uff her har alle tatt av, blir helt gal, krangler nesten om henne!!kan være veldig slitsomt til tider!! =P Hun er første barnebarn på begge sider. Fikk en liten gutt for 8 uker siden og denne gangen er det kunn mine foreldre som har tatt av. Han er nr 2 på begge sider. Føler at hans foreldre overser han. Når de kommer på besøk så har de med MASSE MASSE MASSE gaver til hu store, men nesten ikke noe til han. Han er så liten han vet ikke noe på en måte. Men når hun store var liten, like liten som han så fikk hun masse selv om hun ikke visste noe. ikke at jeg trenger noen sine gaver, men jeg får vondt i hjertet når jeg ser den forskjellbehandlingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå