Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 har sikkert lest 100 innlegg innpå her ang slimproppen, men jeg lurer likevel... Kan den komme som noe mer tyktflytende utflod i flere omganger??? har hatt en del sammentrekninger til nå i dag, ikke sikker på om det er kynnere, for har nesten ikke merket noen kynnere gjennom hele svangerskapet... Og så har jeg sånn masse grøttjukk utflod som kommer hver gang jeg reiser meg opp, oller bøyer meg ned.... Trodde ikke det var slik proppen så ut, men begynner jo å lure...
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Jordmora jeg går til sa at den kan komme i "biter" kanskje ut som klumper med snørr, eller tykt gult snørr, det gjorde det iallefall her hos meg, ikke noen gelatin-klump her.. Skikkelig ekkelt..
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 takk... det kan nesten se litt sånn ut.... Sitter liksom og venter og venter... er i uke 39, og legen sa til meg sist jeg var på kontroll, at jeg ikke trengte bestille ny time hos han, fordi jeg kom ikke til og trenge den....
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Ja, blir lett utålmodig da ja.. Synes egentlig det er dumt når de gir oss sånne forhåpninger.. Har time til akupunktur i dag, og på onsdag sa hun at hun trodde jeg ville føde innen i dag, men sitter her fortsatt med stoooor kul på magen..
mamma til 2 skjønne!!! Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 er så enig med dere når det gjellder å setter forhåpninger på oss. har nå i en månede fått vite at nå skjer det noe snart, men nei da det har det ikke gjort! fikk ny time til jordmor neste måned men ho sa at jeg ikke kom til å trenge den. hvorfor sier dem sont, vi gravide går jo da rundt å forventer at noe skal skje før terminen!! off liker ikke det jeg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå