babyphat2 Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Hun har snudd seg med hodet ned, og kjenner at hodet ligger aa gnir der nede! DRITTVondt!! straaler og stikker ned i beina og kjennes saa sinnsykt omt ut!! klarer nesten ikke aa gaa!! Har 36 dager til termin! Skal det vaere slik helt til siste stund? Naar dete r omt der nede vil det da vaere "vondere" aa faa babyen ut der nede??
Ikkelektuell Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Mulig babyen vil synke litt ned i bekkenet/legge seg litt bedre til etter hvert, og da kan dette gi seg litt, har jeg hørt. Vanskelig å si hva som vil skje med deg, selvfølgelig, men du får krysse fingrene og håpe at det går seg til :-)
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Jeg oxo har dritvondt nede der i "skambeinet".....og lurte og på om det ville påvirke fødselen, men har fått vite at det gjør det heldigvis ikke!!! Så får vi bare håpe det stemmer! Lykke til =) Ps.Jeg har 23 dager igjen....
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Synes dere er "heldige" jeg. Deres små ligger riktig vei iallefall:) Min lille har funnet ut at det er mest behagelig å sitte med rumpa ned. Men jeg håper fortsatt på at han vil snu seg selv. Har 41 dager igjen til termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå