Gå til innhold

herreguuuuuud saa vondt aa gaa!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har snudd seg med hodet ned, og kjenner at hodet ligger aa gnir der nede! DRITTVondt!! straaler og stikker ned i beina og kjennes saa sinnsykt omt ut!!

klarer nesten ikke aa gaa!!

 

Har 36 dager til termin! Skal det vaere slik helt til siste stund?

Naar dete r omt der nede vil det da vaere "vondere" aa faa babyen ut der nede??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig babyen vil synke litt ned i bekkenet/legge seg litt bedre til etter hvert, og da kan dette gi seg litt, har jeg hørt. Vanskelig å si hva som vil skje med deg, selvfølgelig, men du får krysse fingrene og håpe at det går seg til :-)

Skrevet

Jeg oxo har dritvondt nede der i "skambeinet".....og lurte og på om det ville påvirke fødselen, men har fått vite at det gjør det heldigvis ikke!!!

 

Så får vi bare håpe det stemmer! Lykke til =)

 

Ps.Jeg har 23 dager igjen....

Skrevet

lykke til deg ogsaa!!

 

Skrevet

Synes dere er "heldige" jeg. Deres små ligger riktig vei iallefall:)

Min lille har funnet ut at det er mest behagelig å sitte med rumpa ned. Men jeg håper fortsatt på at han vil snu seg selv.

Har 41 dager igjen til termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...