Gå til innhold

Noen som har babyer som skal begynne på barnehagen til høsten?


dumme mamma

Anbefalte innlegg

Amalie Louise skal begynne 1. august. På 1 års dagen sin!!! Gruer meg litt til å levere henne fra meg, men det blir heldigvis bare tre dager i uken. ( Noen ganger bare to også, for jeg skal jobbe turnus der jeg har minst to senvakter eller fridager i uka). Godt at hun ikke skal være der hver dag når hun er så liten!

 

Men hadde vi hadde mulighet hadde en av oss vært hjemme, men det går dessverre ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Benjamin blir ett år 27. august og skal begynne i 100% plass fra først i september. Jeg gruer meg så fælt til dette, men har ingen annen mulighet dessverre :((

Jeg jobber fra 08-15.30 så det blir lange dager i barnehagen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emrik skal begynne 30. juli. Gleder meg til det jeg da ;-D

Jobber selv i barnehagen, er vel derfor jeg føler det skal gå greit. Også koser han seg så når vi er på besøk. Han bare smiler og er høt og lavt hele tiden, så barnehagen er nok en fin plass for han.

 

Var ikke sånn med storesøster. Hun var en sart, liten sjel i grunn, og da hun begynte i barnehagen som 2 åring, ble det mye tårer hos oss begge :-(

 

Men prøv og trøst dere med at disse minste får ekstra mye oppmerksomhet og kos i barnehagen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas skal begynne rundt 20. august, da har han akkurat rundet 1 år. Synes det er helt greit jeg også, tror nok han ville kjedet seg bare å være hjemme sammen med meg. Ikke akkurat hver dag vi er ute å farter.

 

Men det blir nok rart å overlate ansvaret for han til noen andre hver dag! Gruer meg litt til det da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oscar begynner 13 august, 60 %, men blir nok ikke mye der til å begynne med, for far har permisjon i 14 dager til. Etter det så vil jeg dra tidlig på jobb og far levere og så skal jeg prøve å komme meg tidlig hjem. Søkte på 100 %, men fikk bare 60 %, litt deppa til å begynne med, men nå er jeg glad han slipper å gå hver dag til å begynne med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tobias begynner 100% 1 august.. han blir ett år 24 august..

Har ikke no valg da jeg begynner å studere.. men studenter er heldigvis LITT fleksible mtp korte dager, ferier og sånn, så vi skal da få kost oss når jeg har studiefri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magnus har prøvebegynt barnehage allerede. Han er med tanten sin og er der halve dager. Han storkoser seg! Tante er såååå stolt :-)

 

Vi har fått barnehageplass fra 3 september, ønsket plass fra 1 august, men slik gikk det ikke.

Blir lange dager for han, og det synes jeg er det verste. Jeg må levere 0715 og pappan får ikke henta før 1530 (tidligst). Tror han kommer til å kose seg i barnehagen, men liker skulle virkelig ønske vi hadde muligheten til å gi han kortere dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brumlen har fått plass frå 1 aug, men eg skal ikkje begynne å jobbe før 1 september, so første måneden blir det myk overgang. Skal tilbake i full jobb, so det blir nok lange dager på han. Både gruer og gleder meg. Gleder meg til å begynne i jobb igjen, men det blir ikkje lett å levera han i frå seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er veldig individuelt dette. Gutten har fått plass i august også. Hadde jo først trodd at jeg skulle være hjemme litt ekstra med ham, ville ikke at han skulle begynne i bhg så tidlig! Men den som begynte å kjede seg hjemme med bare mamma allerede da han var 7mnd gammel, det var gutten min! Vi må ut på noe hver dag for at det skal være gøy, åpen barnehage, babysang, minisats, bestemor-trilletur. EN dag i uka hjemme med meg er toppen av hva han tåler. Så han er klar for bhg som bare det. men JEG gruer vettet av meg!

 

Men veldig bra at han ikke er like mammadalt som jeg var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsen begynner 15.august på full plass. Her vi bor er det en ganske liten barnehage med 1 avdeling for 0-6 år, men heldigvis deler de den stort sett i 0-3 og 3-6. Han er eneste 1-åringen som begynner i år, de andre er 1 år større. Jeg gruer meg veldig, for jeg synes han er så liten, og skulle ønske han kunne vært hjemme med pappa 1 år til. - Men trøster meg med at storesøster er i barnehagen, og at det blir kjempefint for de å være ilag. Ser også at han storkoser seg når han er sammen med andre unger, store som små. - Så jeg er sikker på at han kommer til å stortrives der! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla mi (f. 22. aug) skal begynne i barnehage 1. september, dog har farmoren hennes passet henne 4 dager i uken à ca. 12 timer siden påske. Tror de to storkoser seg sammen, det virker som pia mi har det veldig bra der ihvertfall! Gruer meg til barnehagetid, jeg jobber 8-16. Tror vi kommer til å trenge noen dager til tilpassing...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...