mamma til 2 skjønne!!! Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 jeg har siden kl:05,30 hatt leamus på øyet. er kjempe irriterende. det forstyrrer synet mange ganger. men når jeg ikke tenker på det så merker jeg det ikke så mye! er det noen som har ett eller flere tips som kan stoppe detter??? litt lei nå!!! koz
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 leamus som er så morro da=P løvetann te er også veldi bra mot leamus, på samme måte som bringebærsyltetøy er glitrende mot hikke..
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Klem mellom tommel og pekefinger (litt hardt) så skal du se det går over. klem til det gir seg. lærte det av akupunktøren jeg går hos. hadde leamus hele tiden på venstre øye en periode. nå er det heldigvis vekke! Lykke til!
mamma til 2 skjønne!!! Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2007 takk for gode råd men det funker ikke! det er oppe på øyelokke så det er litt vanskelig å få klemt der! te har jeg ikke prøvd, har det heller ikke så skal se at det hadde vært teen som hadde hjolpet. men skal prøve mere kan jo være jeg er heldig! koz
kokelimonke Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 Har hatt leamus på det ene øyet over mange dager, kjempeirriterende ja!! Spurte akupunktøren min og sa hun sa det var normalt å få det oftere i svangerskap, det kan skyldes kalk og magnesium-mangel (babyen tar jo det den trenger så underskuddet går jo utover oss;) og etter at jeg begynte ta magnesiumtabl har det blitt bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå