Gå til innhold

"Shopping" på loftet :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har snart vært hjemme hos mamma og pappa ei uke og blitt dulla med. Ikke vært hjemme siden jul så det har vært helt herlig. Blitt dytta i så mye mat at jeg sikkert har lagt på meg maaaaange kilo, men pytt pytt:) Den lille koser seg vel glugg ihjel tenker jeg :)

 

Mamma har rydda på loftet og vi fant masse som kan brukes og noe som var heeeeelt gått ut på dato. Litt som har skjedd på babyfronten etter at jeg og mine brødre var små:) Men lammeskinnspose og en mengde sparkebukser, noen helsetepper og et driiiitkult dynetrekk til vogndyne fra det glade 70-tall var noe av fangsten:) Mamma håper på ei tulle slik at kjolene mine kan bli brukt igjen da, det rosa var liksom ikke så slitt som det som kunne brukes av begge kjønn. Så nå er det bare å håpe at alt kommer med i kofferten, så er det bare hjem å vaske det:) Gøy er det ihvertfall. Og førstegangs oldemor er i full gang med strikkinga:) Hun sliter litt med oppskriftene av og til, men da tar hun seg bare en martini og på mystisk vis så retter ting seg opp selv..heheh ler meg ihjel av den dama!

 

Ellers er det 64 dager igjen og jeg gleeeeeeder meg!!! Nå er det forøvrig greit å være student også, siden jeg har sommerferie helt frem til fødsel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, en martini kan redde mange strikketøy;)

Mamma har planer om å ransake bodene etter småklærne fra min barndom. Etter bildene å bedømme har ting endret seg en smule på 35 år:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...