Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Jeg er 31 + 4 og savner å kjenne kraftige spark fra babyen. Når jeg kjenner noe, kjenner jeg bevegelser, "dytt" og noe jeg tror er hikke, men ingen skikkelige spark. Er det allerede trangt inni der? Kjenner bevegelse om morgenen hvis jeg ligger en stund etter at jeg har våkna, og om kvelden. Men jeg syns det har blitt mindre siste uka. Noen som vet om dette er vanlig. Og når bør babyen snu seg - tror hodet ligger oppe til høyre? Er bekymret for setefødsel...
VinterSol+2 Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 babyen har enda god tid til å snu seg, 5-6 uker, tror jeg... og det er ganske så vanlig at babyen finner seg en "god stilling" i perioder, der de tar det litt mer med ro. Min baby har noen dager med skikkelig mye bevegelse, og så må hun slappe av noen dager igjen etterpå.. ganske merkelig, i grunn. og ja, de får jo mindre og mindre plass, spørs jo litt hvordan babyen ligger da, om h*n får sparket fra seg akkurat der h*n ligger...
VinterSol+2 Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 å ja, og så glemte jeg å si; kan godt hende at babyen er veldig opptatt med en ny ting noen dager.. feks å røre på fingrene, hikke, åpne/lukke øynene etc. I perioder der jeg har hatt mye voksesmerter og følt sult, har ofte babyen min vært veldig rolig. Da tror jeg rett og slett hun har konsentrert seg om å vokse jeg...
Ikkelektuell Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Babyen kan ligge leeeenge med rumpa ned, uten at det behøver å bety setefødsel. Hørte om et tilfelle der småen snudde seg riktig vei dagen før fødsel, så din har god tid på seg :-)
Love my kidz Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Ååh, vintersol, det du sa her var såå koselig!! Ser for meg den lille være forundret over seg selv hehe. sånn en nusselig tanke :-D Tenk så mye de skal få forundre seg over når de kommer ut!! Tenk for en stor verden de skal inn i............oooooh ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå