Vårenzia Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Jeg er i uke 17 og har i de siste dagene hatt veldige magesmerter. Lørdag klarte jeg ikke å gjøre noe, det ble bare ok når jeg lå utstrakt i sengen. Det minnet meg og da var lita og hadde farang - bare at da ble det bra år man kom seg på do. Dette varte fra fredag kveld til lørdag ettermiddag. Så var det som blåst bort, og etterpå har jeg bare hatt stikkninger en gang iblant. Det er som kramper øverst i magen. HVa kan dette være? Jeg tok to ibux for kraftig hodepine like før dette begynte - kan det være dem jeg reagerte på? (har ikke tatt sånt før i svangerskapet). Noen som har opplevd noe lignende?
Fabelaktiv Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 vet ikke hva det der var altså - kan ha vært helt "normalt" - altså en reaksjon på noe.. om du reagerte på ibux vet jeg ikke, men jeg vet at du ikke skal ta ibux når du er gravid - men heller ta paracetamol om du må ta noe høres ut som om du er bra igjen nå så da er det vel ikke noe å bekymre seg over - kommer det tilbake så kontakt lege/jordmor el.lign lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå