Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Hipp hurra for deg som fyller 40 idag - måtte du få en perfekt dag:-)) Ønsker deg en solskinnsdag med snille barn og mann som bærer deg på gullstol;-) Dagen i dag er din og du fortjener alt det beste:-) Hipp hipp hurra fra gjengen min:-) Klem klem
Reveenka Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Kos deg på bursdagen din - håper du får en fin dag!
Travelmor Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 Henger meg på her: Gratulerer, gratulerer! 40 år det er flott!
Urtete Skrevet 29. mai 2007 #7 Skrevet 29. mai 2007 Grattis! Du er sikkert førti og feiende flott - som resten av gjengen her! :-))
brumlemor Skrevet 29. mai 2007 #8 Skrevet 29. mai 2007 Henger meg på den eg og - GRATULERER MED DAGEN!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå