Gjest Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Den heter Emmaljunga Smart duo Combi..Synes duo edge er tung, men er denne lettere? Hva synes dere om vogna? Er denne fargen jeg også vil ha.. http://www.emaluch.pl/x/images/kensington_07%5B1%5D.jpg
;);)MAYYA;);) Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 jeg har emmaljunge til første mann KJEMPE FORNØYD, er så lei meg for jeg ikke kan bruke den med andremann, jeg måtte kjøpe ny tvillingvogn å såååå klart emmaljunge sin.. kan ikke tenke meg andre vogner... fargen er kjempe fin
LegallyBlond Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Vogna er veldig fin den, men tror du kommer til å angre på den lyse fargen. Har noen lyse felt på vognen min, og det blir fort skittent. Ikke så lett å få bort alt heller, selv om jeg har vært rask å tørke bort med fuktig klut og har vaska trekket flere ganger...
"husmor"med lille Nora Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 eg har bestilt nett den samme:) eg prøvde den litt på butikken, virket kjempe bra:) den er ikke så tung som edge.. litt lettere:) bare eg skal ha en annen farge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå