Gjest Skrevet 29. mai 2007 #1 Del Skrevet 29. mai 2007 Koselig å se dere her - da var det endelig vår tur også! )) Har etter mine beregninger termin 7. februar, når har dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 29. mai 2007 #2 Del Skrevet 29. mai 2007 Gratulere med spiren! Jeg har selv termin 9. februar, hvis alt går bra da, eller det vil si.... det SKAL går bra denne gangen. (Har mistet to ganger i SA i løpet av 9 mnd, dette er min 3. graviditet på et år). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tudeluuu Skrevet 1. juni 2007 #3 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg har 10. februar! Arti =) Blir spennende å få en vinterbaby denne gangen. Fikk i slutten av Juli sist, og da var alt så greit og enkelt med tanke på at det ikke var nødvendig å kle på så mye før en trilletur, eller en tur ut!! Det blir nok litt anderledes nå, men gleder meg masse allerede. Er bare 4 uker på vei nå, og ser ikke helt for meg at det faktisk er et lite menneske inni meg nå! helt merkelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
netti82 Skrevet 1. juni 2007 #4 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg har termin 3. februar:) Gleder meg masse, er 5 uker på vei i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusita Skrevet 7. juni 2007 #5 Del Skrevet 7. juni 2007 Etter mine beregninger har jeg termin 9. februar, mens helsesøster mente jeg var lengre på vei da jeg bestilte time... Skal til UL 13. juli, så jeg får vel se da Gratulerer så masse og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #6 Del Skrevet 7. juni 2007 Hoppla hei og velkommen fra bli gravid!!! Termin 14... veldig spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junipia Skrevet 7. juni 2007 #7 Del Skrevet 7. juni 2007 Hei du! Gratulerer så mye!!! Vi har termin 12.februar, etter BIM`s kalkulator.. Blir spennende dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #8 Del Skrevet 7. juni 2007 Velkommen hit! Jeg er 5+5 idag, og har termin 4. februar. Jeg har mistet 3 ganger før med SA og MA, men håper og satser ¨på at denne spiren sitter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkmilla Skrevet 11. juni 2007 #9 Del Skrevet 11. juni 2007 hei, hvor kommer du ifra? jeg prøver å finne flere gravide i samme område som meg Mvh. Camilla msn: [email protected] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Triola Skrevet 11. juni 2007 #10 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg skal visstnok ha termin 12. februar etter BIM's kalkulator, men jeg har også mistet (i 6. uke) før, så merker jeg er litt avventende, tør ikke helt tro det ennå... Håper det går bra for alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #11 Del Skrevet 11. juni 2007 7 februar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cambert Skrevet 11. juni 2007 #12 Del Skrevet 11. juni 2007 Hei du , jeg har 17! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamsen å lillegutt Skrevet 11. juni 2007 #13 Del Skrevet 11. juni 2007 gratulere så mye alle sammen... hvis alle symtomene stemmer så har jeg termin 26 februar, skal ta en test til helgen.. xxx fingrene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prinsessemamma=) + feb.spire Skrevet 11. juni 2007 #14 Del Skrevet 11. juni 2007 Gratulerer alle sammen! Har termin 12 februar=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå