Gå til innhold

Hei alle sammen!


Gjest

Anbefalte innlegg

Koselig å se dere her - da var det endelig vår tur også! :)))

 

Har etter mine beregninger termin 7. februar, når har dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere med spiren! Jeg har selv termin 9. februar, hvis alt går bra da, eller det vil si.... det SKAL går bra denne gangen. (Har mistet to ganger i SA i løpet av 9 mnd, dette er min 3. graviditet på et år).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 10. februar! Arti =) Blir spennende å få en vinterbaby denne gangen. Fikk i slutten av Juli sist, og da var alt så greit og enkelt med tanke på at det ikke var nødvendig å kle på så mye før en trilletur, eller en tur ut!! Det blir nok litt anderledes nå, men gleder meg masse allerede. Er bare 4 uker på vei nå, og ser ikke helt for meg at det faktisk er et lite menneske inni meg nå! helt merkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mine beregninger har jeg termin 9. februar, mens helsesøster mente jeg var lengre på vei da jeg bestilte time...

 

Skal til UL 13. juli, så jeg får vel se da :)

 

Gratulerer så masse og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du!

 

Gratulerer så mye!!! Vi har termin 12.februar, etter BIM`s kalkulator..

Blir spennende dette! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit!

 

Jeg er 5+5 idag, og har termin 4. februar. Jeg har mistet 3 ganger før med SA og MA, men håper og satser ¨på at denne spiren sitter.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal visstnok ha termin 12. februar etter BIM's kalkulator, men jeg har også mistet (i 6. uke) før, så merker jeg er litt avventende, tør ikke helt tro det ennå... Håper det går bra for alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulere så mye alle sammen... hvis alle symtomene stemmer så har jeg termin 26 februar, skal ta en test til helgen.. xxx fingrene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...