Gjest Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Jeg er gravid! La inn et innlegg i går ang. svak strek på grav.testen i helga, men 2 helt klare EL-tester. Det var som jeg trodde - vi skal bli foreldre!!!! Vil si til alle dere som prøver der ute; Ha trua- deres dag vil komme! Sender babystøv til alle som vil ha!!!!!!!!!!!!!!!!! Er sååå glad nå!!
tudeluuu Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 GRATULERER!!! Hurra =) Vi har 3 mnds bryllupsdag i morgen, og IKM er på fredag, så jeg håper vi får en fin slutt på denne uka!! Ønsker deg en nydelig sommer, og en herlig tid framover!!
MartheMor+Lillegutt Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Å, gratulerer så mye!!Det var en koselig nyhet å lese om på morgenkvisten:) Nyt tiden fremover, og kos deg med den voksende magen:)
Monimamsen & Gullet - 07.03.08 Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 Grautlerer sååååååååå mye ;o) Jeg suger til meg så mye babystøv jeg klarer jeg.... Masse lykke til med sv.skapet. Kos deg masse med babymagen ) Håper jeg kommer etter snart da... (har ikm 31 mai) Stoor klemz fra:
Tasselur Skrevet 29. mai 2007 #8 Skrevet 29. mai 2007 Gratulerer så mye!!! Og vettu hva, jeg er gravid jeg også! : )
jiha Skrevet 29. mai 2007 #9 Skrevet 29. mai 2007 Grattulerer så utrolig mye=D Grattis klemmer kommer herifra=D Lykke til:D
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 29. mai 2007 #10 Skrevet 29. mai 2007 Grattis! Det er jeg også!!! I dag var jeg hos legen, og fikk positiv test. Hurra!!! Har hatt pp siden januar, og endelig full klaff:-) Jeg hadde nesten ikke utslag på QR-test på IKM, men derimot viste CB-test positivt allerede 4 dager før IKM. Er sååå lykkelig!! Termin februar 2008 ~Gleder meg...
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #11 Skrevet 29. mai 2007 grattis te dokk begge som testa pos idag,håpe d går bra vidre i svangerskapet å når babyen kjæm...klæmma fra en ivrig prøver hehe
Prinsessemamma x 2 Skrevet 29. mai 2008 #12 Skrevet 29. mai 2008 Kan ikke fatte at det er et år sia allerede.. Og sitter jeg her med lille Mathilde på 3,5 måneder. Helt utrolig! *felle en tåre* Lykke til alle som er her inne! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå