Gå til innhold

Dere bare tar i mot, men gidder ikke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe ...

Dere som skulle boikotte slike innlegg, og var enige om å ikke gå inn på negative innlegg...klarte ikke la være nei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere måtte se en gang til ja.... hehe

Skrevet

Bør ikke du heller finne deg en jobb istedet for å sitte her og lage idiot-tråder? Makan...

Skrevet

Jada, mamma25, vi VET du syns alenemødre er patetiske tapere.

Skrevet

Hehe.

Jeg trodde innlegget handlet om MENN som bare tar imot, og ikke gidder...

Og da kommer jeg løpende inn for å si meg enig.

Forstår jo nå at det var nok et idiotisk innlegg fra en som umulig kan være spesielt oppegående og empatisk, og dermed er en dårligere mor enn samtlige av oss her inne:)

Kos deg så masse:)

Skrevet

det var dine ord, ikke MINE. alenemødre har det tøft og jeg misunner dem ikke. er vel heller du som er en patetisk taper som rakker ned på andre.

Skrevet

Mamma25 hva gjør du her inne egentlig??

Helt ærlig hva er det som får deg til å være så interressert i alenedebatten??

Er ikke krass så håper på et IKKE krasst svar....

Skrevet

Jeg søkte på nicket mitt for å se om det var noen som hadde skrevet noe til meg og det var det her. Men kjære vene, hvis det plager deg så fælt skal jeg la være. Touchy people in here ja.

Skrevet

Vi her inne er ikke touchy eller noe, vi sitter med smilet i munnviken og rister på hodet av sånt vas, og synes bare det hele er veldig unødvendig. Mange som har skapt dårlig stemning her inne i det siste, så la heller være, hvis du i tillegg ikke hører til her inne, og kan dele noe fornuftig, så bare gi f... liksom. Så kan vi være happy alle sammen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...