Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Sambo er så sjalu, sjekker tlf min så fort han har tjansen, å har jeg fått en melding av en annen gutt, klikker han helt. for noen dager siden meldte eksen min meg, bare helt uskyldig melding, hvordan går det osv... Å sambo så det i går da jeg var i dusjen. Da jeg kom ut var han på vei for å "ta" eksen min, jeg forklarte at sånn kan han ikke oppføre seg, han satte seg ned, men var fly forbanna. Jeg måtte ringe eksen min foran sambo, og be han ikke ta mer kontakt med meg... først da var det greit... Har flere ganger sakt til sambo at jeg må få ha guttevenner, det er jo han jeg elsker og vil ha... Hvis jeg skal feste litt, gå ut, blir han alltid med, er så redd jeg skal røre noen andre... Blir sliten av det her, har aldri vært utro eller noen ting, stoler fullt på han.. hva skal jeg gjøre for å få han til å roe seg litt? å stole på meg...??
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Huff... det der hørtes jo helt ekstremt ut. Mulig han trenger noe hjelp, psykolog kanskje. Nytter tydeligvis ikke at du sier han ikke trenger å være sjalu. Folk som er sykelig sjalu har ofte andre problemer som ligger under.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Huff.. Ja, han bør snakke med noen profesjonelle. Hvis ikke tror jeg ikke at forholdet deres kommer til å vare. Jeg ble så sliten. Han anklaget meg for alt mulig. Et eks var en gang han kom for å besøke meg(jeg hadde flyttet et stykke unna for å studere). Han skulle ta toget hjem, og jeg maste på han for at han skulle skynde seg slik at han rakk toget. Da ble han sur, ropte hore til meg, og mente jeg ville han skulle skynde seg slik at jeg kunne gå og treffe andre gutter... Jeg ble lei av han, og mistet følelsene for han.. På slutten av forholdet var jeg utro. Jeg følte ikke dette gjorde så mye, da han hele tiden anklaget meg for å være det uansett og ble sur uansett hva jeg gjorde.. Du må jo kunne få ha et liv utenom han. At du er venner med og snakker med gutter burde han jo godta. Jeg er sammen med en gutt som ikke er sjalu nå. Jeg har vært ute uten han flere ganger og han har ikke noe imot at jeg snakker med gutter, så lenge det bare er det jeg gjør... Så hvis forholdet deres skal vare, ser jeg ingen annen løsning enn at han får hjelp. Hvis ikke er jeg redd for at det kommer til å skje det samme med deg som skjedde med meg. Du kommer til å bli lei og miste følelsene for han. Lykke til!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Vet ikke om dette er svaret du vil ha, men han kommer nok ikke til å forandre seg. Har erfart. Det blir verre. Og jo lenger dere er sammen, jo vanskeligere blir det å bryte...
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Jeg var sammen med en slik fyr selv en gang, og du burde komme deg vekk fra ham så snart du kan, for en slik mann er sjelden interessert i å forandre seg. Da jeg var sammen med han som også var slik så bodde jeg i et kollektiv med andre studenter, og vi gikk ofte ut på byen i gruppe. En kveld var det en skuespiller som bemerket at jeg hadde så perfekte øyebryn (et flott kompliment, men homoalarm, anyone?). Jeg takket for det, og snakket videre med noen andre. Senere oppdaget jeg typen min med ei dame på fanget, og jeg forsto at han hadde hørt komplimentet jeg hadde fått. Derfor overså jeg dama på fanget hans, og lo videre med vennene mine. Han ble forbanna da han så at jeg ikke reagerte, og dro meg i armen og sa at nå drar vi. Jeg ble med, og da vi gikk hjem hylte han hore og andre ting etter meg. Jeg begynte å gråte, og fortalte ham at det var da ikke min skyld at han sa noe fint til meg. Det hjalp ikke. Etter dette begynte han å kontrollere meg mer og mer. Jeg gjorde det slutt, og krevde at han gikk til psykolog. Han gikk med på det, men det ble likevel slutt igjen noen måneder etterpå, for han var ikke helt god. Flere år etter fant jeg ut via felles venner at han aldri hadde gått til psykolog slik han sa, og da fikk jeg gåsehud. Jeg ville ha kommet meg vekk, om jeg var deg. Det er ikke verdt det uansett. La noen andre slite med ham, så kan du finne deg en ordentlig mann som du kan bli lykkelig sammen med. Klem fra X
mamma til 2 små:=) Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Du vett nok selv at du bør gå i fra han....Han kan faktisk bli farlig sjalu!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå