OnlyMe Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Har begynt å få litt lyst til å prøve en gang.Men har jo ikke peiling, og med hvem? hehe, sikkert merkelige spm!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Tror ikke du er alene om det ihvertfall...leser at det er mange som har lyst til det.jeg har selv det.Jeg tror det er mange som har ei venninde de prøver med,hvis ikke må man jo rett og slett bare gå på byen å finne seg ei...hehe...
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Jeg har også veldig lyst til å prøve det, men det ville vært helt utenkelig med eb vennine. Måtte bli en jeg møtte på byen eller noe...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Hei Jeg hadde også utrolig lyst til å prøve dette en gang, men visste at det måtte bli med ei jeg ikke kjente. Samtidig som jeg ikke ville sjekke opp ei på byen. Jeg måtte med andre ord bli litt kjent med henne og trygg på henne først. Logget meg inn på knullmeg.nu og søkte på jentesøkerjente. Jeg la ikke inn noen annonse selv, men ville finne ei som passet for meg. Det gjorde jeg. Vi snakket en god stund før vi ble enige om å treffes. Den første gangen vi traff hverandre var det for å se om vi hadde den riktig kjemien, så en helt vanlig prat på en kafè, med en klem bare når vi forlot hverandre. Det tok flere måneder før vi traff hverandre igjen. Vi var hele tiden ærlige mot hverandre om hva vi ønsket av hverandre, hvor vi stod (legning, da jeg ikke er lesbisk, men var nysgjerrig) - ærligheten skapte et viktig bånd. Så da dagen kom, jeg ba henne til meg, og vi hadde faktisk sex sammen. Det var en opplevelse, men den ga meg faktisk ikke noe. Så dagen etter kontaktet jeg henne igjen og fortalte sannheten. Vi er fortsatt venner og respekterer hverandre for det. hvis dere prøver noe slik, tror jeg det er veldig viktig og alltid være 100 % ærlig om både følelser og tiden man trenger - man skal ikke føles seg presset og man skal ikke presse noen. Lykke til, det er en opplevelse som bør prøves ut. Først da får man en indre ro. Jeg ble 110% sikker på at jeg kun kan tilhøre en mann etter dette. Angrer overhode ikke på at jeg prøvde det ut.
smuffe og fruen Skrevet 4. juni 2007 #5 Skrevet 4. juni 2007 Jeg blir litt forvirret - er du hetro egentlig, eller er du rett og slett usikker på hva du er? Tanken på liksom bare å skulle "prøve den andre filen" høres veldig rar ut syns jeg. Selv er jeg samboer med ei jente, og vet at jeg kunne aldri tenke meg å prøve ut en mann - da det for meg ville blitt ikke bare merkelig, men galt... Jenter ( og et fåtall gutter) som av nysjerrighet og moro kaster seg ut for å "prøve" å ha sex med en av sitt eget kjønn er med og skaper de negative holdningene til oss som er skeive. Til sist - å si at dette er noe alle jenter burde prøve blir bare helt teit syns jeg...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #6 Skrevet 4. juni 2007 at andre har forskjellige lyster må du respektere selv om du holder deg til et kjønn. jeg skjønner ikke helt hvordan vi som prøver begge deler skaper negative holdninger til lesbiske og homofile? kan du begrunne det på et vis? og at dette er noe "alle" burde prøve er jeg enig i, OM det er det man vil. alle burde ha muligheten til å forfylle drømmer, fantasier og finne seg selv uten at noen rakker ned på en for det. jeg for min del gifter meg på onsdag med mannen i mitt liv, men angrer ikke på at jeg har ligget med jenter, det har vært en fin opplevelse, og jeg sitter igjen med bedre forståelse for hvem jeg er, hva jeg liker og hvilke gleder min kropp kan gi meg og andre.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Heisan. Tror nok du misforsto det jeg skrev. Jeg mente overhode ikke at ALLE jenter burde prøve det, bare de som føler ser nysgjerrige...(se innlegget jeg svarte på). Jeg er så absolutt HETRO, og vet det....men som mange unge jenter flest, så var jeg også nysgjerrig. Og når man føler at man er usikker, bør man finne svaret og bli sikker. Jeg sier ikke at alle må prøve det, men det hjalp meg. Etter dette, fant jeg roen tilbake og fantasien om en jente forsvant. All honør til deg og din samboer, jeg har stor respekt for dere og har overhode INGEN negative holdninger til dere. (hva i all verden fikk deg til å føle det, det var ikke noe av det jeg skrev som burde fått deg til å føle det slik). Det at du ikke vil prøve en mann er jo din sak. Vi er alle forskjellige :-) og som sagt, jeg har ikke noe imot homofili :-) Lykke til dere to.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 kjempe deilig med jentesex, men ærlig talt.. når man er gravid? æsj..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 jeg er hetero, men har hatt jentesex og syntes det var kjempe digg!! kan bli like kåt på ei jente som på en mann, men jeg kunne aldri hatt et forhold til ei jente.. det er jo ikke noe teit med å være nyskjerrig å prøve litt forskjellig, smuffe. men nå er jeg gravid og ville aldri hatt sex med noen andre enn pappan, verken gutter eller jente. DET synes jeg er teit.. og hersli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå