Gå til innhold

Noe jeg lurer på..:p

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor fingrer dere jenter?

hjemme? på badet? i senga?

eller andre steder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen spesielle steder.. Kommer an på hvor jeg er når jeg er kåt. I dusjen, på badegulvet, i senga, i sofaen i stua.. Hvis jeg bare skal ha en kjapp orgasme bruker jeg bare fingrene og da kan jeg jo være så å si hvor som helst. Men hvis jeg er skikkelig kåt og må ha noe inni meg er det som regel badet eller sengen...

Skrevet

Hvorfor heter det " å fingre"? Joda, skjønner at man bruker fingrene...men er det når man masturberer på klitoris eller er det når man kun stikker fingrer oppi skjeden? Og, klarer noen å stikke fingrene oppi skjeden og få orgasme av KUN DET? Da skulle jeg likt å vite hvordan man gjør det...

Skrevet

hvordan får derer det til å gå for dere kun ved å bruke fingerene på klitoris? føler ikke sånn nytelse av å gjøre det, ikke slik at jeg føler at det skal gå for meg i hvertfall...

Skrevet

gi meg orgasme noen, jeg klarer ikke:'(

Skrevet

Onanerer oftest i senga..men i går da sambo hadde sovnet listet jeg meg ut i stua sammen med min nåværende sexkamerat , dildo:) Er i uke 36 og er ganske stor i magen nå så sex blir det mindre og mindre av..

Vel, for første gang i går fikk jeg orgasme kun ved bruk av dildoen! Ellers er det bare jeg som klarer å gi meg selv orgasme, men nå er vi altså blitt to..meg og dildoen min:)

-Gleder meg til magen er borte da..da skal jeg vise kjæresten min hvor høyt jeg elsker ham..hihi:)

Skrevet

Hovedsakelig på sofa'n og i senga hjemme...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...