anomie Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Mmm våknet akkuratt på sofaen etter en foreløpig stri kveld, men heldigvis med en deilig drøm. Den var så virkelig og levende, at jeg i et lite øyeblikk lurte på om det hadde skjedd. Det var slik en deilig sommerdag og du stod å så utover vannet. Håret ditt beveget seg mykt i vinden. Jeg kunne se formene på brystene dine og hvordan brystvortene dine presset seg frem under bh'en din, gjennom sommerkjolen. Du stod der med et nydelig smil og bare nøt utsikten. Jeg tok meg i å beundre kroppen din. Vi var langt i fra land og inggen båter i nærheten så du bestemte deg plutselig for at her trengtes det ikke klær. Du stod på en armlengdes avstand med ryggen mot meg, meg benene lett spredd så båtens vuggingen ikke fikk deg til å miste balansen. Jeg stod å beundret deg mens du krysset armene foran deg og begynte å løfte skulderstroppene. I det du dro kjolen sakte oppover kunne jeg se dine sommerbrune legger avsløre seg, det gikk som i sakte kino. Enda bedre var det å se rumpa di, å se slik en veltrent rmpe er en fryd for øyet. Jeg kunne se hvordan trusa di forsvant inn mellom rumpeballene dine. I det du bøyde deg fremover for å ta av deg resten av kjolen kunne jeg se konturene av leppene dine gjennom stoffet. Mmmmm det så då deilig ut, helt enkelt perfekt. Jeg kunne merke at pusten min hadde begynt å gå litt raskere og tyngre. Elegant fikk du kjolen over hodet og kastet den i stolen ved siden av deg. Du snudde deg og kikket meg rett inn i øynene, jeg kunne se at øynene dine smilte til meg. Du senket armene dine sakte over brystene dine og over navlen din, helt ned til trusekanten. Du stoppet opp og jeg kikket opp og rett inn i øynene dine. "Liker du hva du ser ?" Jeg klarte ikke å si et eneste ord, men svaret mitt avslørte seg i øyenene mine. Du smilte mens du lot tommelen gå inn under trusenkanten, før du sakte dro den helt ned. Tenk at et sånt lite plagg kan skjule slik en herlighet, en deilig glattbabert fitte. Herregud helle kroppen min begynte å verke etter deg. Jeg vill bare ha deg. Du snudde deg og spurte om jeg vill hjelpe deg av med bh'en. Jeg stod rett bak deg og næt synet av ryggen din, så hvordan ryggen din endte opp i en perfekt bue. Du snudde deg og jegh kunne bare nyte synet av de bare brystene dine. Så perfekt formet. Ansiktet ditt var så nærme mitt, jeg bøyde meg frem og gav deg et kyss. Det ble slikt et deilig mykt kyss. Men jeg ville ha mere så jeg kysset deg igjen. Leppene våre åpnet seg og det føltes nesten som små elektriske impulser når tungene våre møttes. Igjen så kikket du på meg og du kunne se kåtheten min for deg i øynene mine. Jeg lot fingrene mine gli over brystene dine, før jeg bøyde meg ned og tok en brytsvorte i munnen. Jeg lot tungen og munnen min leke med brystvorten din. Jeg kunne kjenne hvordan den ble hardere, mens jeg lot hånden min gli ned mpt kjønnet ditt. Du stoppet meg med å ta rundt håndlddet mitt. I stedet fortsatte du med å knappe opp skjorten min. Det var deilig å føle hånden din over ryggen min, nedover rumpen min, så på utsiden av lårne mine. Så begynte du å bevege fingrene dine på innsiden av lårene mine mot kuken min. Det kjenntes så deilig ut å føle fingrene dinre presse seg mot ståkuken min. Jeg dro deg mot meg så jeg kunne kjenne kroppen min mot deg. Jeg begynte å kysse deg mens fingrene mine kjærtegnet ansiktet ditt. Snart gikk kyssene over i rent begjær. Jeg lot hendene mine kjærtegne skuldrene dine, så armene dine før jeg begynte å leke med brystene dine. Jeg lot brystvortene dine rulle mot tommelene og fingrene mine mens jeg begynte å kjærtegne den deilig rumpen din med min andre hånd. Du spredde benene dine slik at fingrene mine kom til: jeg kunne kjenne at du var i ferd med å bli riktig så våt og deilig. Jeg lot tommelen være rett over klitten din, presset den litt oppver slik at klitten din tittet frem. Den var allerede begynt å bli hardere, jeg lot fingrene mine bli våte fra deg så jeg kunne gjøre den våt og glatt. Først så forsiktig at jeg nesten ikke kunne kjenne at jeg tok på deg. Jeg lekte med klitten din, lot den rulle mellom to av fingrene mine. Du negynte å bli ivrigere og presset deg mot fingrene Det var en slik deilig følelse å la to fingre gli inn i deg. Det var så deilig i det du nærmeste bgynte å ri mot fingrene mine, så våt og deilig. Jeg bare måtte ha deg nå. Å stå mellom benene dine og la kukhodet glir opp og ned mellom leppene dine er nesten en ubesrkivlig følese. Stå der å vite at snart skal jeg få kjenne deg, kjenne hvordan du tar meg, omslutter meg. Å herregud jeg ønsker sommeren snart er her. Tror jeg er rede for sengen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå