Gjest Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Mellomste er fortsatt ikke bra, har 40 i feber nå. Barnelegen hans er tilbake på torsdag, tenker at jeg skal banke på døra hans da. Fikk avverget en sonde på mandag, han har forelska seg i cornflakes, men det er vel ikke tettpakka med vitaminer og næring i det, tenker jeg. Håper allikevel at det finnes andre løsninger enn en sonde i nesen på en så stor gutt. Jeg tenker masse på dere og leser litt innlegg nå og da. Håper at dere har hatt en fin pinse:)
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 stakkar liten gutt da.hoff.jeg syns så synd på han.håper legen snart innfinner seg bak kontotdøra si å hjelper han.cornflakes er da noe ivertfall.du får ikke lurt oppi et eller annet med vitaminer i da? sonde håper jeg han slipper..ekkelt er det å.men må han så må han.men kanskje di heller setter intravenøst? håper han snart får den hjelpen han skal ha.å at han blir frisk. å at du kan sette deg ned uten bekymringer hele tiden.det må tære på noe enormt det der. sender deg en superduper klem jeg.
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 takk gode du:) Bekymre meg, det er noe som jeg er superknall god til... Takk for klemmen, den gjorde veldig godt. Håper at du har det bra, du og. Virker som du har ditt å stri med...
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 er det rart du bekymrer deg da?? har en syk unge,og leger som søren meg skulle vært rista opp etter øra!! håper di hører på deg snart.er på tide det. åh,jeg har møtt både døra,veggen og det som værre er.så jeg holder vel ut dette å.men tøft er det.det bøtter jo på seg med alt hele tiden.men en dag snur det håper jeg ;o) å nordlenninger er kjent for å "stå hanj av" =0)
Babyonboard ;-) Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Sender likegodt en klem til dere begge to jeg :-)
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 Ja, av motgang blir man både sterk og klok. Det virker som om du er en sterk og modig nordlending:) Sender deg masse gode støtteklemmer, tenker masse på deg og din situasjon.
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #7 Skrevet 28. mai 2007 Takk:) Nå skal jeg finne senga. Håper inderlig at jeg finner den i alt rotet som lillegutt har ordna til. Han har nemlig lekt i klesskapet mitt, mens storesøsknene skulle se etter ham i ti minutter... Alle klærne mine ligger i en haug på gulvet. Ja, ja. Så får jeg rydda opp i skapet. Tror jaggu meg det ligger et par gravidbukser og mammatopper lengst der inne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå