Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Tja bruker D cup da og det er kanskje ikke så enormt, men før jeg ble gravid brukte jeg C cup og likte best disse som løfter litt på de slappe puppene mine, men klarer ikke å finne noen i D cup. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette?
Filosofia m/supersprett Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Ta deg en tur i en spesialforretning der har de sikkert det. Det finnes i alle fall plenty av den type i c-cup
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Sorry, men tror du skal lete lenge etter push up i D cup. Jeg har letet i mange år uten å finne det. Men, triumf ( selges på cubus) har mange fine som løfter og gir god støtte.
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 De har på Lindex, opp til E-cup faktisk. Eller, det er ikke sånn push-up-push-up, men de er lett paddet og løfter litt ekstra, og det beste er at de er kjempebillige, ofte har de 2 til 200 kr på dem, finnes i sort og hvit. Men du må nok lete litt etter dem, de har sjeldent så mange inne av gangen, men jeg har sett dem i alle Lindex butikker jeg har sett i.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Tusen takk for svar... Nei trenger ikke å være sånn kjempe push up. Må ikke vise dem fram, men syns mange av de jeg finner nå bare er der.. de gjør liksom ikke noe støtte. Derfor liker jeg egentlig push up.. Så jeg skal ta meg en tur på Lindex å sjekke.. ;-) Men magen begynner jo å bli større nå så den løfter vel snart opp brystene.. hehe
kjapttrygtogbilliigKIWIKIWI Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 hei! jeg kjøpte noen kjempe fine AMME bher faktisk på UNDERVERKER.no der har de med god støtte opp til g cup! og om de ikke passer kan du sende den tilbake og de betaler porto, ANBEFALLER. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå