Gå til innhold

Hallo?


Vespa

Anbefalte innlegg

Hallo, er det noen der ute?

Trist at ingen skriver her inne lenger. Jeg ser at mange har flyttet til et nytt forum men tror ikke det er noe for meg, jeg likte å lese her jeg.

Noen andre?

 

Lille Knøtt er utrolig søt altså! Sjarmerende alder. Viser med armene hvor stor han er. Kryper rundt over alt. Setter seg opp selv, og drar seg opp i stående. Ingen tegn til ord eller til krabbing. Men glad, hele tiden!

Spiser litt mat selv, griser mye og koser seg.

 

Vi har ikke fått noe barnehageplass og begynner å bli nervøse, selv om det er litt tid igjen og vi fortsatt _kan_ få plass, driver med taktiske søknader nå, der vi har hørt det er minst kø. Blir litt krise hvis vi ikke får plass.

 

Hvordan er det med de andre julibabyene?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du :-) Er helt ening med deg, jeg syntes det var så koselig da det var liv her inne. Har tatt en titt på det nye forumet, men er nok ikke noe for meg heller. Kanskje vi skulle prøve å sparke liv i dette igjen?

 

Snulla mi er full fart om dagen. Har begynt å gå, og er så nydelig at du aner ikke ;-)) De blir så utrolig store når de rusler rundt på stue gulvet ;-)

Ellers er hun blitt ei lita skravlebøtte. Er ikke så mange forstålige ord (sier mamma, pappa, mjau, pus, takk og nei) Men kroppspråket er helt klart på plass og hun gjør seg godt forstått.

 

All mat som hun får spise selv, er superstas, og all mat som jeg må/vil gi (grøt, fruktpure osv) er ikke fult så stas. Er nok ikke så lenge til før hun overtar matingen selv helt og holdent tenker jeg.

 

Hun har vært en del syk i det siste, så nå har vi vært to ganger hos en nydelig homepat og fotsonetrapaut og det funker kjempebra, så nå håper vi det holder seg sånn.

 

Vi har heldigvis fått barnahageplass der jeg jeg jobber (er ped leder), så da er det i alle fall en ting mindre å bekymre seg for ;-) Håper det ordner seg for dere.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Stella Polaris,

Hyggelig å få svar her inne! :)

For et kvikt lite barn du har da, vår er en liten myk koseklump enda, kan ikke engang forestille meg ham "rusle rundt på stuebordet" som din gjør. De blir så store da.

 

Heldige dere som har fått barnehageplass. For oss blir alternativene antagelig dagmamma eller en barnehage vi har mindre lyst på, lengre hjemmefra, og så bytte barnehage, skulle så ønske han slapp å bytte og forholde seg til flere steder, og enda har vi flaks hvis vi får noe i det hele tatt.

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...