Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Angrer for at jeg ikke gjorde det med førstemann. Innbiller meg at denne krabaten jeg har i magen nå er mye mer aktiv enn førstemann. Somregel er jeg ferdig med alle 10 sparkene innen 5 minutter.
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Teller ikke spark nei. Han er så aktiv, så merker fort hvis noe forandrer seg og han blir rolig...
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Nei, det gjør jeg ikke :-) Så lenge jeg kjenner liv så er det nok, men merker jo forskjell på aktivitetsnivå likevel. Velger jeg feil tidspunkt på dagen med han her kan jeg måtte vente i minst 1-2 timer før jeg får et eneste spark/bevegelse, tror aldri det skjedde med førstemann, han kunne sparke/bevege seg mange titalls ganger på få minutter. Husker jeg lå inne i uke 35 med sparketest med ham og jordmor osm kom inn for å registrere sa bare "Herlighet sparker han virkelig SÅ mye? Ja dere skal få det travelt!". Men han er rolig han nå ;-)
Akershus36 Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Jepp, eg tel sparka. Eg er òg som regel ferdig innan 5 minutt, men dersom han ikkje er aktiv akkurat då, so gidd eg ikkje. Klarar ikkje ha fast tid på dagen, og dersom han søv er det jo ikkje vits i!
Akershus36 Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 gløymde å sei at når eg ikkje får telt sparka ein dag so tenkjer eg tilbake på dagen korleis den var, og som regel har han vore aktiv tidlegare. Aktivitetsnivået er jo veldig avhengig av kva eg har gjort og ete!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå