Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Jeg tror det er daglig det dukker opp en eller annen tråd som omhandler hvor mye vi går opp eller ned... blir helt matt jeg. Er det det aller viktigste å ha fokus på ???? Ja ja Er vel sånn vi kvinner er...
har fått lita pia Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 heisan...spennende å sammeligne seg med andre syns nå jeg..det er jo opp til hver enkelt å svare da..det er jo mange andre spørsmål som også går igjen her gang på gang..ulike interesser...og folk må jo få spørre om det som intereserer dem?? dette er kanskje veldig viktig tema for noen og da er det jo noe for dem å ha fokus på..la nå folk spørre om det det vil, så kan du velge å svare på det du vil....
minime<3 in belly Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Helt enig med deg.... vi lever i 2007 og ja ALLE så og si er opptatte av vekt.... Jeg hadde nok vært litt lei meg jeg også om jeg hadde gått opp over 20 kilo, men et svangerskap er faktisk samkjørt med vektøkning og de som ikke har vært inneforstått med det har jo et problem... Jeg sa i hvertfall før jeg ble gravid at de kiloene jeg får de får jeg... Man går ikke gravid i evig tid og da får man heller prøve å gå ned litt om nødvendig etter fødselen.... Men jeg tror det er mange FINE FRUER som er mer opptatt av kropp enn det indre...
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Ja, er veldig mye fokus på det her, men det er jo ikke til å unngå at mange bekymrer seg for om de skal klare å kvitte seg med alt etterpå, men synes iallefall det er verdt det i få strekkmerker, slapp hud osv, man får jo en utrolig fin gave igjen for det.. Har masse strekkmerker fra forrige svangerskap, pytt pytt.. Og hengemage.. Hehe
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Er jo bare for morro også da... Noen har jo masse vann i kroppen andre har spydd halve svangerskapet, så å sammenligne går jo ikke.. Men er vel bare mest spennende å høre åssen "andre" ligger ann vil jeg tro =P
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 Jeg la på meg 22 kilo i første svangerskap og veide meg regelmessig for å følge vektøkningen. Spiste og koste meg med babyen i magen og brukte 2 GreteRoede-kurs for å bli kvitt kiloene etterpå siden ammingen skar seg etter 3 måneder. I dette svangerskapet har jeg veid meg totalt 2 ganger og er nå i uke 30. Har et mye mer avslappet forhold til vekten og blir heller ikke bedt om å gå på vekten hos legen eller jordmor. Det er ikke et tema rett og slett. Det viktigste er at jeg og babyen koser oss og har det bra. Mye av kiloene er vann, jeg er sikker på at jeg hadde blitt fontene hvis noen hadde stukket meg med en nål på slutten forrige gang... ;O)
elly belly Skrevet 29. mai 2007 #7 Skrevet 29. mai 2007 Er lite fokusert på vekt, men synes det er bra å se at andre gravide legger på seg alt fra 1 kg til 30 kg i et svangerskap. Ergo alt er like normalt. ) Tror de fleste er nysgjerrig og derfor lages slike tråder. Har lite med hysteri eller enormt fokus å gjøre tror jeg. )
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #8 Skrevet 29. mai 2007 Jeg er mer opptatt av vekt i svangerskapet enn jeg hadde trodd jeg skulle være. Det er faktisk litt stress. Men at det er tråder her på BIM med vekt gjør at jeg føler meg normal. Her er alt fra damer som går ned til de som går opp 25 kilo eller mer. Så vekt-trådene plager ikke meg. Men syns det er synd for min egen del at jeg lar følelsen av å være "stor" innimellom overskygger den fine gravidmagen min. Og jeg har slett ikke lagt på meg så mye heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå