Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kan de søte små englene våre sitte i en vanlig vippestol? tenker at det kan være greit når jeg skal dusje for eksempel? Snuppa mi er nå 3 uker....Er det noen som har erfaring med merket "Titanium baby"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke den typen, men vippestolen vår kan man regulere ryggen i så barnet kan ligge rett. Jeg hadde vesla i den i korte tidsrom, som f.eks. en rask dusj, fra hun var halvannen mnd ca. Har registrert at det er delte meninger om dette, men jeg ser ikke faren i dette for en kort stund. Ellers kan hun jo ligge på et teppe eller noe på badegulvet også da..

Skrevet

Har en slik ikea oppblåsbar stellematte på badegulvet vi. På den får hun ligge naken mens jeg dusjer, da er tålmodigheten hennes større.

Skrevet

På badet bruker vi en stellematte som lillegutt (8 uker) ligger på når jeg dusjer osv. Vi har en vippestol som vibrerer, som ikke kan legges ned. Lillegutt har plutselig fått litt luftsmerter, og derfor prøvde vi stolen i den forbindelse. Det var tydelig at dette hjalp. Men det var kun noen få ganger og korte stunder, så jeg tror ikke han tok skade av det. Venter med å ta den mer i bruk til han blir sterkere i ryggen. Da har jeg hørt den er kjekk å ha når man skal mate f. eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...