Noah's mamma med spire Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Har ultralyd i morgen å jeg er så spent!!!!! Håper at alt er bra med babyen og at vi kanskje kan se hva det blir:-)
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Jeg skal på UL på fredag og er kjempespendt selv...Hvor langt er du på vei nå? Tror du d blir jente eller gutt?
Noah's mamma med spire Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2007 Er 18uker på vei nå. Har hele tiden hatt en følelse på gutt,men de siste dagene har jeg følt litt på jente også.... Så det er ikke så lett, spennende i morgen! Enn du langt på vei? Har du noen følelse på hva det blir?
❤lille stjerne❤ Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Lykke til, det er herlig med ultralyd. Som oftest ser de kjønnet, men husk å spørre ellers sier de det ikke ikke.
Noah's mamma med spire Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2007 Takk skal du ha! Og takk for tipset skal nok spørre, er alt for nyskjerrig til å ikke få vite det!
❤lille stjerne❤ Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 Hvordan var det på ultralyden i dag da? Fint å få se den lille krabaten der inne? Fikk du vite kjønnet også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå