Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #1 Skrevet 28. mai 2007 Nå er det jo sånn at det finnes mange ulike situasjoner sånn økonomisk for aleneforeldre. Snakket for ikke lenge siden med mamman til stedatteren min, og hun vet at hun er heldig som har en far til barnet som betaler mye bidrag. Han har jo råd til det, så det er helt greit! Så selv om det er noen som jukser (og her er jo faren like skyldig) og utnytter systemet, så burde jo ikke alle føle seg truffet av det! Jeg kan nok være uenig med mange av dere i samværsordninger og syn på det, men det er vel lov å være uenig? Så stå på, og ikke la dere duperes av fordømmende folk her inne!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå